بازدید 2677
۱

اختلاس میلیونی مدیرمالی شرکت خصوصی

کد خبر: ۸۸۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 04 March 2019

رییس پلیس فتا از دستگیری مدیر مالی یک شرکت خصوصی که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شرکت کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا سرهنگ تورج کاظمی، در این باره گفت: چندی پیش مدیر عامل یک شرکت خصوصی با حضور در اداره پلیس از برداشت میلیونی غیرمجاز از حساب شرکتش خبر داد و در اظهاراتش عنوان کرد که چند روز قبل حساب بانکی شرکتش را بررسی کرده و متوجه شده مبلغ یکصد میلیون تومان از این حساب برداشت شده است.

 

سرهنگ کاظمی ادامه داد: تیمی از ماموران پلیس فتا برای تحقیقات تخصصی به این شرکت خصوصی رفتند و در بررسی فنی سیستم‌های شرکت متوجه شدند که یک فرد آشنا که به سیستم حسابرسی مالی شرکت دسترسی داشته با تغییر اسناد و مدارک اقدام به برداشت میلیونی از حساب شرکت کرده است که ماموران با به دست آمدن سرنخ‌های اطلاعاتی از عامل برداشت این حساب میلیونی توانستند متهم را که یکی از مسئولان مالی شرکت بود را دستگیر کنند.
وی افزود: در تحقیقات از متهم مشخص شد که وی با توجه به دسترسی به داده‌های مالی شرکت اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شرکت کرده است.

به گفته وی متهم پس از اعتراف برای تحقیقات بیشتر و سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی در دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای قرار گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یعنی دزدی ومال مردم خوری دیگه عادی شده .......این کارها در کشور مسلمان وشیعه چه توجیهی دارد.......کم کاری از کجاست ..........هر چند وقتی از نظر اقایون بزرگترین گناه کم حجابی بانوان است واهمیتی به رانت خوری ها واختلاس ها و ویژه خوری ها نمیشه و از همه بدتر بعضی اقایون مسئول خودشون در این موارد دستی بر اتش دارند دیگه چیزی برای گفتن باقی نمیمونه جز اینکه بگیم خدایا پناه بر تو ............
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل