بازدید 8727
هویت برگزارکننده شوی جنجالی لباس درشمال تهران مشخص شد/ موضوع اصلی این مراسم چیز دیگری بود

واکنش یک مسئول به انتشار فیلم شوی لباس

کد خبر: ۸۸۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸ 02 March 2019

حمید قبادی گفت : برگزار کننده، میزبان و حامی مالی این مراسم را شناسایی کرده و نام این افراد را به مراج ذی‌صلاح ارائه داده‌ایم.

به گزارش «تابناک» به نقل از برنا، امروز انتشار فیلمی از یک شوی لباس بین کاربران فضای مجازی کشور دست به دست شود. شوی لباسی که تفاوت های بسیاری با شکل معمول این مراسم در کشور ما داشت و جنجال رسانه ای به پا کرد .

حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در واکنش به این اتفاق به خبرنگار برنا گفت: به شدت این اتفاق را محکوم می کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری این مراسم کاملا غیرقانونی است. شب گذشته ما با انتشار فیلمی از برگزاری این شوی مد و لباس ؛مطلع شدیم و امروز صبح اقدامات قانونی خود را انجام دادیم.

قبادی با تاکید بر اینکه برگزاری چنین مراسمی کاملا هنجارشکنانه و غیرقانونی است، تصریح کرد: البته در این مهمانی فقط موضوع مد و لباس نبوده و اصل این مهمانی سایر موضوعات مثل لوازم آرایش و معماری بوده که در کنار آن شوی لباس هم برگزار شده است. با این حال بخش شوی لباس این مراسم و نمایش آن بیشتر مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

وی در پایان به خبرنگار برنا خبر داد: هویت برگزار کننده، میزبان و حامی مالی این مراسم را شناسایی کرده ایم و نام این افراد را به مراج ذی‌صلاح ارائه داده‌ایم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر