بازدید 9800
۳
گزارش

امیررضا خادم از معاونت وزارت ورزش کنار رفت

خادم در این پنج سال حواشی و پرونده های عجیبی از خود برجای گذاشت؛ از ماجرای واگذاری استقلال و پرسپولیس گرفته تا انتصاب یکی از اقوام غیرفوتبالی اش در معاونت باشگاه استقلال!
کد خبر: ۸۸۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ 02 March 2019

مراسم تودیع امیررضا خادم از پست معاونت حقوقی، استانها و امور مجلس وزارت ورزش برگزار شد. خادم در این پنج سال حواشی و پرونده های عجیبی از خود برجای گذاشت؛ از ماجرای واگذاری استقلال و پرسپولیس گرفته تا انتصاب یکی از اقوام غیرفوتبالی اش در معاونت باشگاه استقلال! 

به گزارش تابناک ورزشی، امیررضا خادم که طی چند هفته اخیر سفرهای متوالی استانی برای مذاکره با هیات های کشتی استان ها انجام داده بود، شائبه شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی را تقویت کرده بود تا با استفاده از جایگاه دولتی اش جای برادرش در کشتی ایران را بگیرد اما از اواخر هفته گذشته، بحث حضورش در وزارت کار(!) شنیده شد که با توجه به اشاره وزیر ورزش به نظر می رسد او در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی «شستا» فعالیت خواهد کرد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با تشکر و تقدیر از امیر رضا خادم گفت: او در پنج سال گذشته خدمات قابل توجهی را به ورزش کشور ارائه کرد و از خدمات صادقانه و شایسته ایشان تشکر می‌کنم. از مدتی قبل آقای خادم برای تغییر فضای خدمت، ابراز تمایل کرد که در وزارت رفاه، کار و تأمین اجتماعی ادامه فعالیت دهد و البته قبلاً هم تمایل داشت. زمانی که من در سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بودم مایل بود در حوزه گردشگری مدیریت کند.

امیررضا خادم از معاونت وزارت ورزش کنار رفت

وزیر ورزش و جوانان افزود: ورزش، خانه آقای خادم به عنوان قهرمان المپیک و جهان است و ایشان همیشه جایگاه خود را دارد و ان‌شاءالله در مسئولیت جدید موفق باشد. خادم نیز با تشکر از سلطانی‌فر گفت: از تجربه‌های آقای وزیر در مدت همکاری‌ام با ایشان بسیار آموختم و مدیریت در کار آقای دکتر سلطانی فر برای من فرصت و تجربه بزرگی بود.خادم درباره عملکردش در وزارتخانه گفت: در پنج سال گذشته تلاش من کم کردن تنش‌های وزارتخانه با مجلس بود و خوشبختانه توانستیم تعامل بسیار خوبی با مجلس داشته باشیم.

خادم همچنین گفت: در بخش استان‌ها به طرز قابل توجهی سن مدیران کل استان‌ها را کاهش دادیم، به طوری‌که هم اکنون ده مدیر کل زیر چهل سال داریم و برای اولین بار با درایت وزیر و دولت در ورزش کشور یک مدیرکل زن برای ورزش و جوانان کشور منصوب شد.در این قسمت معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان نیاز به حمایت و تقویت نیروی انسانی و تخصصی دارد و من از تلاش شبانه روزی همه همکارانم تشکر می‌کنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
برادران خادم آدمهای مذبذبی هستند هر جا آتش باشه گرم میشن , در همه دولت ها حضور دارند
همه تلاش شبانه روزی میکنند؛ معلوم نیست پس چرا همه چیز به هم ریخته است!؟
شستا عجب جايي
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر