بازدید 5402
۱

دولت به وضعیت معیشت رزمندگان معسر توجه کند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس از بی توجهی دولت نسبت به وضعیت معیشت رزمندگان معسر انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۸۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 21 February 2019

عبدالرضا مصری در نشست علنی صبح امروز (پنجشنبه، 2 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به دولت خطاب به معاون پارلمانی رئیس جمهور، گفت: به آقایان در دولت این پیغام ما را برسانید:

گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست

آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از 6 ماه قبل به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور گفته ام که اگر به مردم کمک معیشت می دهید عدالت را در روند اجرای آن رعایت کنید.

وی تصریح کرد: هم اکنون به کسی که 2 میلیون و 990 هزار تومان حقوق می گیرد سبد معیشت می دهند اما برای رزمندگان معسر که عسرشان در سال های اخیر اضافه شده است حتی یک ریال هم به حقوقشان اضافه نکرده اند کما اینکه مدت 3 سال است که آن ها همچنان ماهانه مبلغ 500 هزار تومان دریافت می کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با یادآوری اینکه رزمندگان در روزی که نظام از آن ها خواسته با حضور در جبهه ها در مقابل دشمن سینه سپر کرده اند، تاکید کرد که آن ها در شرایط کنونی به حمایت دولت نیاز دارند اما مورد بی توجهی قرار گرفته اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
آقای نماینده کرمانشاه فرمودن به ایثارگر همان حقوق پانصد هزار داده میشود مگه به ایثارگران حقوق هم میدهند اگه میدن چرا ما از باطلاع هستم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل