بازدید 2941

مذاکره کمیته ملی المپیک با 20 حامی مالی

کد خبر: ۸۷۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 19 February 2019

رئیس کمیسیون بازاریابی کمیته ملی المپیک از مذاکره این کمیسیون با 20 حامی مالی برای المپیک 2020 خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، بهروز منتقمی رئیس کمیسیون بازاریابی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: پنجمین جلسه کمیسیون بازاریابی کمیته ملی المپیک با حضور سعیدی خزانه دار و ذیحساب کمیته ملی المپیک و رهنما مدیرعامل شرکت بازرگانی و سایر اعضاء تشکیل شد.

وی افزود: در جلسه امروز آخرین ویرایش های آیین نامه کمیسیون توسعه منابع توسعه انجام شد، همچنین نقش حامیان مالی در خصوص سرمایه گذاری و حمایت و تامین بخشی از مسائل مالی برای تحقق برنامه های کمیته ملی المپیک و رویدادهایی که پیش رو دارد، همچنین مصوب شد برنامه راهبردی برای المپیک 2020 بعنوان کوتاه مدت و بلند مدت برای المپیک 2024 تهیه و تنظیم شود، ضمن اینکه مقرر شد یک کمیته تخصصی زیر مجموعه کمیسیون بازاریابی با حضور رهنما و تعدادی از کارشناسان تشکیل شود تا موضوعات قبل از تشکیل جلسه به طور کامل بحث و تبادل نظر شده و پس از آن در جلسه مطرح شود.

وی ادامه داد: در یکی از مصوبات جلسه امروز مقرر شد تا در سال آینده همایشی درخصوص کمیته های بازاریابی فدراسیون های ورزشی برگزار کنیم و یک همایش بین المللی نیز برای سال آینده با حضور نمایندگان و اعضای کمیسیون بازاریابی المپیک کشورهایی که عضو (IOC) هستند را در دستور کار قرار دادیم.

منتقمی افزود:یکی دیگر از مصوبات کمیسیون بازاریابی کمیته ملی المپیک تقسیم بندی حامیان مالی بود که تاکنون با 20 حامی مالی مذاکره کردیم و پس از تایید هیئت اجرایی در ابتدا برای المپیک 2020 با برخی از آنان قرارداد منعقد خواهیم کرد. همچنین درباره نیازهای کاروان کشورمان در المپیک 2020 توکیو، المپیک جوانان و المپیک ساحلی بحث و بررسی شد؛ درپایان و پس ازاعلام نقطه نظرات اعضاء مقرر شد پس از جمع بندی مصوبات برای تایید به صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ارائه شود.

وی ادامه داد: یکی از بازوهای قوی اجرایی کمیسیون بازاریابی که مصوبات و سیاست های کلان را طراحی می کند شرکت بازرگانی کمیته است که کمک می کند تا مصوبات پس از کسب اجازه از صالحی امیری اجرایی شود. رئیس کمیسیون بازاریابی کمیته ملی المپیک در پایان گفت: با توجه به حمایت های کمیته ملی المپیک و اشتیاق و تلاش اعضاء پر انرژی کمیسیون، سعی داریم که حداقل ماهی یکبار جلسه کمیسیون را تشکیل دهیم البته بر حسب ضرورت تعداد جلسات در ماه بیشتر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار