بازدید 5246

مولوی‌عبدالحمید اقدام تروریستی امروز را محکوم کرد

کد خبر: ۸۷۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵ 13 February 2019

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان اقدام تروریستی انفجار اتوبوس سپاه در جاده خاش- زاهدان را محکوم کرد و آن را در راستای منافع دشمنان دانست.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی چهارشنبه شب با صدور بیانیه ای اعلام کرد:

خبر انفجار در نزدیکی اتوبوس حامل حافظان وطن از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از کارکنان سپاه شد، باعث تأسف و تألم شدید گردید.

در ادامه این بیانیه آمده است: بنده این اقدام تروریستی را قویا محکوم می‌کنم و آن را در راستای منافع دشمنان کشور و ملت فهیم ایران می‌دانم. بدون شک بیش از هرکسی، مردم سیستان‌و بلوچستان از چنین حوادثی آسیب می‌بینند؛ مردمی که خواهان امنیت و صلح در سایۀ آزادی و توسعه فراگیر هستند.

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان در پایان این بیانیه از بارگاه ایزد منان برای این شهدا مغفرت تامه و رفع درجات و برای عزیزانشان اجر و صبر فراوان و همچنین برای مجروحان شفای عاجل مسألت کرد و از بازماندگان شهدای این حادثۀ تلخ و ناگوار خواسته است که وی را در غم خود شریک بدانند.

یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران شامگاه چهارشنبه هنگام حرکت در جاده خاش- زاهدان در محدوده روستای چانعلی بوسیله یک دستگاه خودرو وانت حامل موادمنفجره منفجر شد و تعدادی از سرنشینان آن شهید و مجروح شدند.
گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل مسئولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی