بازدید 2651

فاش کردن اسرار تیم ملی توسط کی روش صحیح نیست

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه فاش کردن اسرار توسط کی روش صحیح نیست،گفت: شائبه ای پرداخت هزینه‌های فوتبال ایران توسط قطر نیازمند بررسی است.
کد خبر: ۸۷۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 13 February 2019

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در نشست هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی

غلامعلی جعفرزاده‌ایمن آبادی درگفت‌وگوبا خبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره اظهار نظرهای اخیر سرمربی سابق تیم ملی فوتبال درباره وضعیت مالی فدراسیون فوتبال،گفت: اظهار نظرهای اخیر سرمربی تیم ملی سابق کشور که به نوعی فاش کردن اسرار ملی است می‌بایست بررسی شود آیا واقعیت دارد یا خیر، بنابراین جا دارد؛ فراکسیون ورزش مجلس با قدرت به این موضوع ورود و پیگیری کند.

کمبود بودجه مالی در فدراسیون فوتبال نداریم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما کمبود بودجه مالی در فدراسیون فوتبال نداریم،که کشوری بخواهد هزینه های فوتبال ما را در تورتمنت ها یا جام ملت های آسیا را تقبل کند، تصریح کرد: احتمال دارد با توجه به مشکلاتی که در رد و بدل وپول در فضای بین المللی بر اثر تحریم ها وجود دارد، کشور قطر در این راستا با کشورمان همیاری کرده باشد که این امر در عرصه بین المللی طبیعی است.

وی ادامه داد: نمی توان بدون مدرک تیم ملی را نیز متهم کرد که با هزینه کشور قطر در مسابقات بین المللی شرکت کرده است بنابراین با توجه اینکه فدراسیون فوتبال منابع مالی در اختیارش است، می بایست این نوع اظهار نظرها مورد بررسی و واکاوی قرار بگیرد تا مشخص شود چه حد این مسائل صحت دارد.

فاش کردن اسرار مملکت توسط کی روش صحیح نیست

عضو کمیسیون برنامه بودجه ومحاسبات مجلس با بیان اینکه فاش کردن اسرار مملکت توسط کی روش صحیح نیست یادآورشد: شائبه‌ پرداخت هزینه‌های فوتبال ایران توسط قطر نیازمند بررسی است .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار