بازدید 4005
فرمانده انتظامی آبادان خبر داد

انهدام باند سارقان منزل در آبادان

کد خبر: ۸۷۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸ 10 February 2019

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری 4 سارق حرفه ای منزل و کشف 15 فقره انواع سرقت خبر داد.
انهدام باند سارقان منزل در آبادان

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار کرد : در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در آبادان موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پلیس آگاهی این شهرستان با به‌کارگیری منابع و مخبرین و انجام تحقیقات میدانی و اطلاعا تی 5 نفرسارق حرفه ای منزل که به صورت کاملا حرفه ای اقدام به سرقت منازل در سطح شهرستان آبادان و مناطق حاشیه نشین می‌نمودند را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع محترم قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

تقی زاده گفت: متهمان در تحقیقات فنی پلیسی به 15 فقره سرقت منزل معترف و تعداد 1 یک‌دستگاه دوچرخه ، یک دستگاه تلویزیون ، دستگاه گوشی موبایل ، 3 عدد سیلندر گاز ، 5عدد آیفون درب منازل ، 3 عدد درب منازل ، یک دستگاه کولرگازی ، 2دستگاه پمپ آب ، یک دستگاه جاروبرقی مقداری لوازم و مدارک خودرو متعلق به مالباختگان در منازلشان کشف و ضبط گردید و جهت سیرمراحل قانونی به پلیس آگاهی دلالت گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در خاتمه با بیان اینکه متهمان به همراه 3 نفر از مالبختگان شناسایی شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع محترم قضایی شدند عنوان کرد: شهروندان عزیز میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تحرکات مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن110به پلیس گزارش دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار