بازدید 3376

دانشگاه آزاد قم دانشجو می‌پذیرد

کد خبر: ۸۷۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 07 February 2019

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با یادآوری آغاز ثبت‌نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته، از پذیرش دانشجوی رشته علوم ورزشی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش آنا، محسن زرگر با یادآوری آغاز ثبت‌نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته اظهار کرد: به‌دلیل وجود ظرفیت‌های علمی، ورزشی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم، موفق شدیم برای ترم بهمن ۹۷ در رشته علوم ورزشی-مدیریت و برنامه‌ریزی تربیت‌بدنی پذیرش دانشجو داشته باشیم.

وی افزود: تمام کسانی که دارای مدرک کاردانی هستند برای ادامه تحصیل در رشته علوم ورزشی با گرایش مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی می‌توانند تا ۲۳ بهمن با مراجعه به سایت www.azmoon.org دانشگاه آزاد اسلامی قم را انتخاب و از بهمن ۹۷ تحصیلات دانشگاهی خود را آغاز کنند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی قم بیان کرد: از آنجایی که زمان در نظر گرفته شده تمدید نخواهد شد، متقاضیان رشته علوم ورزشی لازم است در اسرع وقت برای ثبت‌نام اقدام کنند.

زرگر یادآوری کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قم در رشته‌های علوم ورزشی-مدیریت و برنامه‌ریزی تربیت‌بدنی، مهندسی تکنولوژی نرم‌افزار کامپیوتر، آموزش زبان انگلیسی، آموزش و پرورش ابتدایی، آموزش دینی و عربی، حسابداری، گرافیک و معماری برای علاقه‌مندان به تحصیل در بهمن ۹۷ بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر