بازدید 2026

باید همه صداها در مجلس شنیده شود

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس معتقد است برای یافتن چالش‌های موضوعات مختلف لازم است که جریانات مختلف مسائل را از ابعاد و زاویه دید خود مورد بررسی قرار دهند که همین امر باعث افزایش بینش می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 06 February 2019

عباسعلی پوربافرانی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مجلس را محل تضارب آرا و بحث پیرامون موضوعات مختلف دانست و گفت: در مجلس است که می توان تمام نظرات مختلف را درباره موضوعات مهم شنید و بر اساس آن بهترین تصمیم را اتخاذ کرد از این رو بسیاری از اختلاف نظرها لازم بوده و باعث پویایی می شود.

نظرات مخالف و موافق باعث نمود چالش‌‌های مختلف موضوعات می‌شود

نماینده مردم نایین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه نباید درباره موضوعات مختلف صرفا یک رأی در مجلس وجود داشته باشد، عنوان کرد: قطعا اگر اختلاف نظر و نظرات مخالف و موافق با یک طرح یا لایحه وجود نداشته باشد، بسیاری از چالش ها و هنجارها مد نظر قرار نمی گیرد.

وی افزود: هر جریانی در مجلس ابعاد و زاویه دید خود را نسبت به مسائل دارد و با طرح این نکات باعث افزایش بینش در سایرین می شود و هرچه بهتر می توان راجع به موضوعات تصمیم گیری کرد لذا بحث ها و مذاکرات برای روشن شدن نقاط قوت ضعف لازم است.

نمایندگان مجلس از نظرات کارشناسان و احزاب استفاده می‌کنند

پوربافرانی در ادامه همچنین به نقش مرکز پژوهش های مجلس و احزاب، جریانات و کارشناسان خارج از مجلس اشاره کرد و گفت: نظرات مرکز پژوهش ها همواره برای نمایندگان لازم و کاربردی بوده است همچنین اگر جریانات دیگر نیز نظری درباره مسائل داخل مجلس داشته باشند هم می توانند از طریق مرکز پژوهش ها ارتباط برقرار کنند و هم بسیاری از نمایندگان خودشان از مشورت این کارشناسان و احزاب استفاده خواهند کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر رسانه ها بسیار می توانند در این زمینه کمک کننده باشند و آرای مختلف را اخذ کرده و به سمع و نظر جامعه برسانند که این موارد در کنار سایر موارد می تواند در کنار پویایی دستگاه های مختلف، باعث پویایی جامعه نیز بشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار