بازدید 6446

کاروان قرآنی انقلاب به ایستگاه قلعه گنج رسید

کد خبر: ۸۷۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 04 February 2019

کاروان مجهز پزشکی با نام کاروان قرآنی انقلاب طی سفر به شهرستان قلعه گنج از ۱۴ الی ۱۶ بهمن ماه سالی جاری قرار است، خدمات رایگان پزشکی را به مردم مناطق دور افتاده این شهرستان ارائه دهد.

به گزارش «تابناک»، پس از ۱۴ روز اجرای برنامه در قم، بوشهر ،هرمزگان و سایر استان‌های کشور ۱۴ بهمن ماه سال جاری کاروان قرآنی انقلاب با بدنه‌ای متشکل حافظان قرآن و قاریان پزشک و دندانپزشک کشور راهی جنوب استان کرمان و شهرستان قلعه گنج شد، تا علاوه بر برپایی و اجرای محافل پرفیض قرآنی در این منطقه محروم، به ارائه خدمات پزشکی رایگان به مردم این منطقه محروم بپردازد.

کاروان قرآنی انقلاب در لحظه ورود به قلعه گنج ابتدا در گلزار شهدا این شهرستان حاضر شده و با گلباران مزار مطهر ایشان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

سپس در شامگاه ۱۴ بهمن ماه اعضا و اساتید قرآنی کاروان به همراه مهندس مسعود حیدروند مسئول طرح ملی توسعه و آبادانی قلعه گنج از ساختمان دارالقران این شهرستان که توسط بنیاد علوی در حال احداث است نیز بازدید کردند.

محمد هادی صلح جو مدیر گروه اطلاع رسانی کاروان قرآنی انقلاب و رادیو قرآن درباره سفرهای استانی این کاروان خاطرنشان کرد: کاروان قرآنی انقلاب متشکل از اساتید و قاریان قران کریم از روز یکم بهمن ماه سفر خود را از حرم مطهر امام خمینی (ره) آغاز کرد، برنامه اصلی سفر کاروان قرآنی انقلاب حضور در ۱۱ استان و ۳۳ شهر ایران و برگزاری جلسات قرآنی است، از دیگر برنامه‌های این کاروان دیدار با ائمه جمعه شهرها، فرمانداران، اساتید، فرهیختگان و چهره های برجسته ی قرآنی و همچنین استعدادیابی قرآنی در شهرهای مختلف است.

وی افزود؛ برنامه‌های این کاروان بصورت زنده و مستقیم در رادیو قرآن پخش و همچنین در شبکه تلویزیونی قرآن و معارف سیما با چند روز تاخیر روی آنتن می‌رود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان