بازدید 3444

تعطیلی مدارس در ۶شهرستان سیستان‌وبلوچستان

کد خبر: ۸۷۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 04 February 2019

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت بارندگی و طغیان رودخانه های محلی مدارس 6 شهرستان در جنوب استان امروز تعطیل اعلام شده است.

به گزارش «تابناک»، عبدالرحمن شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به دلیل شدت بارندگی ها و طغیان رودخانه های محلی امروز ۱۵ بهمن کلیه مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان نیکشهر در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: همچنین به دلیل ادامه بارش باران مدارس شیفت صبح مقاطع ابتدایی، پیش دبستانی و متوسطه اول شهرستان کنارک نیز امروز تعطیل است.

وی ادامه داد: مدارس ابتدایی و پیش دبستانی در شهرستان‌ های سرباز و فنوج نیز به علت شدت بارندگی و سیلابی شدن مسیل‌ها امروز تعطیل اعلام شده است و تعطیلی مدارس روستایی این شهرستان ها نیز باتوجه به تصمیم شورای مدارس اعلام شده است.

شهنوازی با اعلام اینکه تمامی مدارس ابتدایی شهری، روستایی و متوسطه روستایی شهرستان چابهار در شیفت صبح امروز به علت بارندگی تعطیل است، تصریح کرد: به علت تداوم بارش ها و آبگرفتگی و لغزنده بودن معابر عمومی، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در دو شیفت صبح و بعداز ظهر در شهرستان قصرقند نیز امروز تعطیل است.

وی با اشاره به اخطاریه سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان مبنی بر ادامه بارندگی ها تصریح کرد: از کلیه شهروندان و مسافران محترم خواهشمندیم طی این مدت نکات ایمنی را مدنظر داشته باشند و با توجه به احتمال وقوع سیل از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار