بازدید 9671

بهترین هتل‌های شیراز برای بودجه‌های مختلف

کد خبر: ۸۷۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 30 January 2019

آب‌وهوای خوب و دل‌انگیز، باغ‌های دلگشا و چشم‌نواز و آثار تاریخی ارزشمند و باشکوه شیراز سالانه گردشگران بسیاری را از سراسر ایران و حتی جاهای دیگر دنیا به شهر بهار نارنج می‌کشاند.

به گزارش «تابناک»، تخت جمشید، پاسارگاد، ارگ کریم‌خان، دروازه قرآن، حافظیه، بازار وکیل، نارنجستان قوام، باغ ارم، باغ دلگشا، خانه زینت‌الملوک، مسجد نصیرالملک و حرم شاهچراغ از مهم‌ترین جاذبه‌های شیراز هستند. اما در سفر به این شهر باید در کدام هتل‌ها اقامت کرد. در این مطلب برخی از بهترین هتل‌های شیراز را معرفی کرده‌ایم.

هتل زندیه شیراز

یکی از جدیدترین هتل‌های شیراز، هتل زندیه است. هتل زندیه شیراز در مجاورت ارگ کریم خان ساخته و دسترسی مناسبی به دیگر دیدنی‌های این شهر دارد. در ساخت این هتل از معماری سنتی شیراز الهام گرفته شده و فضای استخر و سونای آن مشابه حمام وکیل طراحی شده است. البته کودکان زیر شش سال نمی‌توانند در استخر هتل زندیه شنا کنند. در رستوران‌های این هتل انواع غذاهای فرنگی و ایرانی با کیفیت خوبی سرو می‌شوند. به‌طور کلی امکانات این هتل پنج ستاره را می‌توان در سطح خوبی ارزیابی کرد. هزینه رزرو اتاق در هتل زندیه شیراز از ۲۸۰ هزار تومان شروع می‌شود و به ۸۰۶ هزار تومان هم می‌رسد.

 هتل پارک سعدی شیراز

یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های شیراز، حافظیه است. بسیاری از مسافران نیز ترجیح می‌دهند تا در هتلی نزدیک به حافظیه اقامت داشته باشند. هتل پارک سعدی شیراز یکی از هتل‌های خوب نزدیک به حافظیه است که در خیابان حافظ شیراز ساخته شده.

هم‌چنین این هتل چهار ستاره روبه‌روی باغ جهان‌نما که یکی از دیدنی‌های شیراز است قرار دارد. رستوران معروف هفت‌خوان نیز به هتل پارک سعدی نزدیک است. هزینه رزرو اتاق در هتل پارک سعدی از ۱۵۳ هزار تومان شروع می‌شود و در گران‌ترین حالت به ۴۱۸ هزار تومان برای سوئیت‌های چهار تخته، می‌رسد.

هتل ارگ شیراز

 برخی از مسافران در انتخاب هتل توجه چندانی به قیمت‌ها ندارند و تنها امکانات و ویژگی‌های مثبت هتل را ملاک انتخاب خود قرار می‌دهند. اما برای بسیاری از مسافران کاهش هزینه‌هی سفر اولویت دارد و به همین دلیل ترجیح می‌دهند هزینه کم‌تری صرف اقامت در هتل کنند.

این دسته از مسافران می‌توانند از میان هتل‌های دو ستاره و سه‌ ستاره هتل‌هایی را انتخاب کنند که امکانات خوب و قیمت مناسبی دارند. هتل ارگ شیراز یکی از هتل‌هایی است که نسبت به سه ستاره بودنش امکانات خوبی دارد. دسترسی این هتل که در خیابان تختی واقع شده به مکان‌های مهم شهر مثل خیابان زند خوب است. هزینه رزرو اتاق در این هتل از ۱۰۶ هزار تومان شروع می‌شود و در بالاترین قیمت به ۲۳۱ هزار تومان می‌رسد.

هتل صدرا شیراز

در شیراز هتل‌‌هایی که بتوانید در آن‌ها با کم‌تر از صد هزار تومان اتاق رزرو کنید نیز پیدا می‌شود. هتل صدرا شیراز یکی از این هتل‌هاست. هزینه رزرو اتاق در این هتل دو ستاره از ۸۵ هزار تومان شروع می‌شود و به ۳۱۱ هزار تومان، برای رزرو اتاق کانکت چهار تخته، می‌رسد.

اگر چه امکانات هتل صدرا در سطح هتل های گران‌قیمت نیست اما نسبت به قیمتش در سطح خوبی است. علاوه بر این هتل صدرا در خیابان رودکی واقع شده که از خیابان زند (خیابان اصلی شهر) منشعب می‌شود و به همین دلیل دسترسی خوبی به اماکن توریستی شهر دارد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی