بازدید 2660

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منصوب شد

کد خبر: ۸۷۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 29 January 2019

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه » را منصوب کرد.

به گزارش مهر، به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، حجت الاسلام و المسلمین علی محمد حکیمیان را به سمت «رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه» منصوب کرد.

حجت الاسلام علی محمد حکیمیان استادیار رسمی قطعی گروه حقوق پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گرایش دکتری خصوصی و متولد ۱۳۳۹ یزد است.

از سوابق اجرایی حکیمیان می‌توان به تصدی مسئولیت معاونت کمیته فرهنگی جهاد و معاونت بنیاد شهید استان یزد و معاونت پژوهش و فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سالهای قبل اشاره کرد.

وی دارای سوابق تحقیقاتی در موضوعات نظریه ضمان قهری در فقه امامیه، طرح تحقیقاتی رژیم حقوقی سرمایه گذاری خارجی در بخش نفت و گاز ایران، فقه استدلالی نفت و گاز و مطالعه تطبیقی مالکیت معادن در فقه و حقوق موضوعه است.

حکیمیان مسلط به زبان‌های انگلیسی و عربی و آشنا به زبان فرانسه بوده و از سوابق فعالیت‌های آموزشی وی می‌توان به تدریس حوزوی مکاسب، شرح لعمه، کتاب‌های حج، ارث، غصب، متاجر، مسئولیت مدنی، حقوق تجارت تطبیقی، حقوق تجارت بین‌الملل، حقوق تجارت، داوری‌های تجاری بین‌المللی، حقوق نفت و گاز و متون فقهی مختلف اشاره کرد.

وزیر علوم در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام و حسن آقانظری رئیس سابق پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در طول تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار