بازدید 4009
۱

تعدیل کارکنان یک شرکت خودروسازی

کد خبر: ۸۷۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۵ 27 January 2019

شرکت خودروسازی هیوندای‌موتور اعلام کرده است بنا دارد تا تولیدات خود در چین، بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان را کاهش دهد.

این شرکت قصد دارد تا برنامه مذکور را از طریق پیشنهاد به کارکنان خود برای بازنشستگی زود‌هنگام انجام دهد تا به این ترتیب بتواند هزینه‌های خود را کاهش دهد.

این در حالی است که بازار خودروی چین پس از ۲۸سال رشد مداوم اکنون در سراشیبی قرار گرفته است. بزرگ‌ترین خودروساز کره‌جنوبی به‌تازگی از زیان خالص فصلی خود در پی کاهش فروش خودرو در چین خبر داد که این شرایط از سال ۲۰۱۱ برای هیوندای بی‌سابقه بوده است.

از این رو مقامات این شرکت از کاهش کارکنان کارخانه‌های خود در چین در راستای افزایش کارآمدی در بازار این کشور خبر داده‌اند. هیوندای اکنون دارای چهار کارخانه در چین است که ۱۶ هزار نفر در آنها به‌طور مستقیم اشتغال دارند. یک نشریه چینی گزارش داده است که هیوندای درصدد است تا هزار و ۵۰۰ تن از کارکنان خود در این کارخانه‌ها را تعدیل کند.

منبع: دنیای اقتصاد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهتره بیان از فرغون سازی های ما اخلاق را یاد بگیرند، با فشار و اعمال قدرت واردات خودروهای دیگر را ممنوع کنند و محصولات خودشون را بصورت قطره چکانی به بازار وارد کنند تا قیمت ها به سقف آسمان بچسبد و با پیش فروش تا چند سال آینده خودرویی که اصلا مشخص نیست چی هست میلیاردها دلار به جیب بزنند و تازه از مردم طلبکار هم باشند و ننه من غریبم بازی دربیاورند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها