بازدید 3538

منچستریونایتد، آرسنال را حذف کرد

کد خبر: ۸۷۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ 26 January 2019

منچستریونایتد با برتری برابر آرسنال راهی مرحله پنجم جام حذفی فوتبال انگلیس شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدارهای جام حذفی انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچستریونایتد با نتیجه سه بر یک آرسنال را شکست داد و راهی مرحله پنجم جام حذفی شد.
الکسیس سانچس، مارسیال و جسی لینگارد برای یونایتد و اوبامیانگ برای آرسنال گلزنی کردند.

شرح گل‌ها
آرسنال ۰-۱ منچستریونایتد؛ الکسیس سانچز (۳۱): در حالی که لوکاکو فرصت مناسبی برای شوتزنی داشت، پاس پشت دفاعی عالی برای سانچز فرستاد تا او پس از دور زدن پتر چک، با ضربه خود توپ را وارد دروازه کند.

آرسنال ۰-۲ منچستریونایتد؛ جسی لینگارد (۳۳): در یک ضد حمله تند و تیز از سمت چپ خط دفاع آرسنال، لوکاکو با پای راست توپ را در مرکز محوطه جریمه به لینگارد رساند تا او با استفاده از فضای خالی اطرافش، با ضربه زمینی پای راست توپ را دور از دستان چک به درون دروازه بفرستد.

آرسنال ۱-۲ منچستریونایتد؛ پیر امریک اوبامیانگ (۴۳): رمزی از سمت راست خط دفاع یونایتد نفوذ کرد و پاس در عرضی را فرستاد که با تاثیر گذاری لاکازت در تیر دورتر به اوبامیانگ رسید و او هم کار راحتی برای هدایت توپ به دروازه خالی پیش روی خود داشت.

آرسنال ۱-۳ منچستریونایتد؛ آنتونی مارسیال (۸۲): توپگیری پوگبا در میانه زمین، ضد حمله دیگری را برای تیم مهمان رقم زد؛ او با این که رشفورد و مارسیال را کنار خود داشت، اقدام به شوتزنی کرد تا مارسیال روی دفع ناقص چک خودش را به توپ برساند و آن را وارد دروازه کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها