بازدید 3732
نماینده مردم سنندج و دیواندره:

وزارت راه به دنبال حذف پروازهای چارتری نیست

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت :فعالیت هر ساله شرکت های متخلف هواپیمایی و بروز تلاطم در بازار بلیط هواپیما نشان دهنده بی اثر بودن اقدامات سازمان هواپیمایی در برخورد با متخلفان است.
کد خبر: ۸۷۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 25 January 2019

سیداحسن علوی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به افزایش چشمگیر قیمت بلیط پروازهای هوایی، گفت: متأسفانه برخی از شرکت های هواپیمایی با توجه به در پیش بودن تعطیلات ایام 22 بهمن، قیمت بلیط پروازهای هوایی را افزایش داده اند. به طوری که با بررسی سایت های فروش بلیط می بینیم که به طور مثال بلیط پروازهای پرتردد و پر متقاضی مانند کیش یا مشهد بالای یک میلیون تومان به فروش می رسد.

افزایش سرسام آور قیمت بلیط هواپیما؛ سازمان هواپیمایی تنها به اقدامات جزئی بسنده می کند

نماینده مردم سنندج و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه هر سال شاهد هستیم که دلالان و برخی از شرکت های هواپیمایی اقدام به فروش بلیط هواپیما با قیمت های سرسام آور کرده و در این میان مسئولان سازمان هواپیمایی و وزارت راه و شهرسازی تنها به اقدامات جزئی بسنده می کنند.

وی گفت: فعالیت هر ساله شرکت های متخلف هواپیمایی و بروز تلاطم در بازار بلیط هواپیما نشان دهنده بی اثر بودن اقدامات سازمان هواپیمایی در برخورد با متخلفان است.

فعالیت چارتری ها ریشه تمام تلاطمات بازار بلیط هواپیما/وزارت راه به دنبال حذف پروازهای چارتری نیست

علوی ریشه تمام تلاطمات بازار بلیط هواپیما را فعالیت چارتری ها دانست و گفت: متأسفانه وزارت راه و شهرسازی به دنبال حذف پروازهای چارتری نیست و این مسئله موجب می شود که چارتری ها از وضعیت کنونی و نبود نظارت سوء استفاده کرده و بلیط پروازهای هوایی پرمتقاضی را تا میزان دلخواه بالا ببرند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: سازمان هواپیمایی در اولین اقدام باید جلوی فعالیت چارتری ها را بگیرد در غیر این صورت ما هر روز باید شاهد سوداگری آن ها و بروز تلاطم در بازار فروش بلیط هواپیما باشیم.

مردم برای یکبار هم شده بلیط گران هواپیما را نخرند

وی گفت: مردم نیز در مقابله با تخلفات سهم به سزایی دارند، به طوری که اگر یک بار قیمت بلیط‌ها را نپذیرفته و نسبت به افزایش قیمت بلیط واکنش متناسب نشان دهند، آن زمان دیگر دلالان قادر به افزایش قیمت ها نخواهد بود.

ورود کمیسیون عمران مجلس به پرونده افزایش فصلی قیمت بلیط هواپیما

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس از ورود این کمیسیون به پرونده افزایش فصلی قیمت بلیط هواپیما خبر داد و گفت: مسئولان سازمان هواپیمایی باید با حضور در مجلس توضیح بدهند که چرا هیچ اقدامی برای کنترل بازار فروش بلیط هواپیما انجام نمی دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان