بازدید 2524

فعالیت ۸۳ انجمن دانشجویی نانو درپیام نور

کد خبر: ۸۷۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳ 23 January 2019

معاون فرهنگی، اجتماعی، دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: در حال حاضر بیش از ۸۳ کانون دانشجویی نانو در دانشگاه پیام نور فعال هستند..

به گزارش دانشجو، به نقل از دانشگاه پیام نور، محمد هادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی، دانشجویی دانشگاه پیام نور با اشاره به فعالیت بیش از ۸۳ انجمن دانشجویی نانو افزود: طبق گزارش ستاد نانو کشور بیش از یک هزار اثر پژوهشی و ثبت اختراع در حوزه نانو متعلق به فرهیختگان دانشگاه پیام نور اعم از اساتید و دانشجویان این دانشگاه است.

امین ناجی در هفتمین دوره توان‌افزایی مروجین فناوری نانو که در سازمان مرکزی برگزار شد با اشاره به رتبه چهارم کشور در فناوری نانو در سطح بین‌الملل ادامه داد: سهم دانشگاه پیام‌نور در این عرصه بیش از دیگر دانشگاه‌هاست.

وی اضافه کرد: دانشگاه پیام نور در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سی‌امین سالگرد تاسیس دانشگاه با هدف سرآمدی و سربلندی در علوم نوین با تکیه بر توان علمی اعضای هیأت علمی و دانشجویان مشتاق و توانمند این دانشگاه در حوزه فناوری نانو گام بر می‌دارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی، دانشجویی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: اگر بتوانیم توان علمی اعضای هیأت علمی و دانشجویان را به نتایج عملی در بخش‌های صنعتی تبدیل کنیم بازخورد و نقش مؤثری در پیشرفت علم کشور خواهیم داشت و در این راستا پیوند انجمن‌های نانو و کارآفرینی دانشگاه پیام نور بسیار راهگشا خواهد بود.

وی ضمن تقدیر از رضا نژاد عضو علمی و مدیرکل آزمایشگاه‌های ملی و قطبی دانشگاه پیام نور به دلیل فعالیت موثر در حوزه فناوری نانو تصریح کرد: انجمن نانو در دانشگاه پیام نور از سال ۹۳ تاکنون به عنوان یکی از انجمن‌های برتر کشور تلقی شده و استمرار فعالیت این انجمن با تکیه بر قابلیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در این دانشگاه می‌تواند طلیعه سرآمدی این دانشگاه در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی باشد.

ناجی تأکید کرد: برای پیشرفت و تعالی بیشتر در عرصه فناوری نانو می‌توان رشته‌های تحصیلی مرتبط با حجم فناوری نانو را در دانشگاه پیام نور راه‌اندازی کرد تا با تکیه بر دانش علمی و توانمندی دانشجویان بتوانیم رشد بیشتری در زمینه فناوری نانو کشف کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی