بازدید 3312

مذاکره سپاهان با محسن مسلمان تایید شد

کد خبر: ۸۷۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 22 January 2019

مسعود تابش مدیرعامل سپاهان خبر مذاکره با محسن مسلمان هافبک سابق پرسپولیس را تایید کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درمورد اینکه آیا این باشگاه به جذب مسلمان علاقه دارد یا خیر، گفت: خب ما شنیدیم که این بازیکن فسخش را گرفته و اگر فسخ را گرفته اند، با توجه به اینکه نظر آقای قلعه نویی روی ایشان مثبت است، با او وارد مذاکره می شویم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که با توجه به پر بودن لیست باشگاه سپاهان باید یک نفر از بازیکنان از لیست خارج شود واینکه آیا این بازیکن جلال علی محمدی خواهد بود که به دلیل مشکل انضباطی همراه با تیم در ترکیه حضور ندارد، بیان کرد: خب مطمئن باشید ما بی گدار به آب نمی زنیم و برنامه هایی داریم. جلال علی محمدی هم البته مشکل خاصی ندارد ولی خودش اصرار به جدایی و رفتن دارد ولی او فعلا بازیکن ما است و باید برای خروجش رضایت باشگاه جلب شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا شرایط بازیکنان در اردوی ترکیه خوب است و آیا خودش هم به این اردو سر خواهد زد یا خیر، می گوید: من پنج شنبه به ترکیه می روم و روز یکشنبه هم با تیم برمی گردم. طی این مدت هم من مرتب در تماس هستم و خدا را شکر همه شرایط مهیا است.

مسعود تابش در پاسخ به سوال بعدی که با چند نفر دیگر قهرمان نیم فصل اول وارد مسابقات می شود، توضیح داد: با یک نفر دیگر سعی می کنیم وارد لیگ شویم. یکی از مشکلات ما در سال های گذشته همین بوده که تغییرات زیادی داشتیم و به تیم آسیب زد. با این حال کادر فنی نیاز به تغییرات جرئی دارد ولی تغییرات زیاد مخرب است.

مذاکره سپاهان با محسن مسلمان تایید شد

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار