بازدید 6848
گزارش بازی

پیروزی 10نفره تیم ملی امید ایران مقابل قطر

یونس دلفی، مهاجم ایران در دقیقه 45 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا در زمین دوم تیم ملی امید 10 نفره بازی کند و قطر را شکست دهد. شاگردان کرانچار در بازی اول مقابل تاجیکستان شکست خوردند، اما در بازی دوم موفق شدند کویت را شکست دهند.
کد خبر: ۸۷۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸ 21 January 2019

تیم ملی فوتبال امید ایران در آخرین بازى از تورنمنت چهارجانبه قطر عصر امروز (دوشنبه) به مصاف تیم ملی امید قطر رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، در پایان این دیدار تیم امید ایران موفق شد با نتیجه 2 بر 1 تیم میزبان را شکست دهد. گل های تیم ملی امید ایران را مهدی مهدی خانی در دقیقه 3 و الله یار صیادمنش در دقیقه 17 به ثمر رساندند.

یونس دلفی، مهاجم ایران در دقیقه 45 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا در زمین دوم تیم ملی امید 10 نفره بازی کند و قطر را شکست دهد. شاگردان کرانچار در بازی اول مقابل تاجیکستان شکست خوردند، اما در بازی دوم موفق شدند کویت را شکست دهند.

پیروزی 10نفره تیم ملی امید ایران مقابل قطر

شاگردان کرانچار از دقایق ابتدایى این مسابقه نمایش هجومى برابر میزبان خود داشتند و مثل دو بازى قبلى پیش از دقیقه سوم به گل اول رسیدند. مهدى‌خانى با یک ضربه دقیق در دومین دقیقه مسابقه دروازه قطر را گشود. دو دقیقه بعد مهدى‌خانى مى‌توانست زننده گل دوم خودش و تیم ایران باشد، اما این بار مدافعان قطر از روى خط دروازه توپ را دفع کردند.

قطرى‌ها در ادامه به دنبال جبران نتیجه بودند، اما در دقیقه 17 صیادمنش روى یک نفوذ موفق گل دوم را براى ایران به ثمر رساند.

امیدهاى ایران در ادامه باز هم فشار زیادى روى دروازه حریف وارد کردند و صاحب موقعیت‌هاى متعدد گلزنى شدند. مهدى‌خانى در دقیقه 35 با یک ضربه محکم تیرک افقى دروازه قطر را به لرزه درآورد، اما سومین گل ایران به ثمر نرسید تا نیمه اول بازى با دو گل به سود ایران تمام شد. در دقیقه 60 مهاجم قطر هم به دلیل یک خطاى خشن با کارت قرمز مستقیم اخراج شد تا دو تیم با نفرات مساوى به بازى ادامه بدهند. قطرى‌ها در دقیقه 70 یکى از گل‌هاى خورده را جبران کردند و در نهایت بازى با نتیجه 2 بر یک به سود ایران تمام شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر