بازدید 3655

درگیری مرگبار در بازار تهران

کد خبر: ۸۷۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 21 January 2019

درگیری میان دو مغازه دار در محدوده بازار تهران منجر به مرگ یکی از آنان شد.

به گزارش ایسنا، عصر دیروز وقوع درگیری میان دو مغازه دار در محدوده خیابان خیام به کلانتری 113 بازار اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد درگیری میان دو مرد جوان 30 و 35 رخ داده و در جریان آن یکی از طرفین درگیری با شیشه مغازه برخورد کرده و مجروح شده است.

فرد مجروح که از ناحیه سروگردن دچار آسیب دیدگی شده بود، به بیمارستان منتقل شد؛ اما علیرغم انجام اقدامات درمانی جان خود را از دست داد که در همین راستا مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت وارد موضوع شدند.

مأموران طرف دیگر نزاع را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند که این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و در اظهارات خود به ماموران گفت که هر زمان با مقتول روبه رو می شده، بدون هیچ دلیلی از سوی او مورد فحاشی قرار می گرفته تا اینکه در روز حادثه به این مساله اعتراض کرده و درگیری میان آنان آغاز شده است.

بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته محل وقوع جرم که یک مغازه فروش لوازم تاسیساتی ساختمان بود نیز نشان داد که متهم به قتل پس از نزدیک شدن به مقتول، او را به ویترین شیشه ای مغازه کوبیده که در این حین شیشه ویترین تخریب و مقتول مجروح شده است.

پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر به ایسنا اعلام کرد که تحقیقات درباره این پرونده، در مراحل اولیه قرار دارد و متهم با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی