بازدید 3911
۱

گازگرفتگی ۶ عضو یک خانواده در یاسوج

کد خبر: ۸۷۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰ 17 January 2019

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت ۶ عضو یک خانواده با گاز منوکسید کربن در یاسوج خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، جلال پورانفرد با بیان اینکه این حادثه در حوالی ساعت ۱۸ امروز پنج‌شنبه، ۲۷ دی‌ماه ۹۷ به وقوع پیوست، گفت: ۶ نفر از اعضای یک خانواده روانه بیمارستان شدند. با اعلام این خبر به مرکز ارتباطات یاسوج بلافاصله آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسمومان با گاز منوکسید کربن شامل ۴ کودک ۱۱، ۸، ۵ و ۳ ساله و دو بزرگسال بود، تصریح کرد: بلافاصله پس از اقدامات لازم درمانی به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج انتقال داده شدند.

پوران‌فرد یادآور شد: این افراد دچار خواب‌آلودگی، ضعف، بی‌حالی و گیجی شده بودند که با تماس ۱۱۵ بلافاصله بعد از اقدامات درمانی انتقال داده شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
دستگاه بسیار کوچک وجود دارد که به گازهای کشنده و مخرب حساس است و با صدای بلندی آژیر خطر می کشد؛ من این دستگاه را که تقریبا به اندازه یک قالب کره پنجاه گرمی است را در ژاپن در منزل دیدم و آن را نیز آزمایش کردم که چنان آیژی کشید که حتی سنگین خواب های قهار را ناگهان از خواب می پراند.
دولت با وارد کردن یا تولید آن در داخل کشور و نصب آن در اماکن قطعا میتواند حوادث گاز گرفتگی را به صفر یا نزدیک به صفر برساند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر