بازدید 4880
سرآغاز دورانی جدید از ۲۹ دی ۹۷؛

دانشگاه آزاد پرچم‌دار پذیرش بدون کنکور

پذیرش بدون کنکور که به تازگی به تصویب رسیده، خیلی سریع در دستور اجرا قرار گرفته است؛ آنقدر سریع که طی دو هفته و نیم بعد، دانشجویانی بی کنکور مهیای حضور در کلاس‌های درس خواهند شد!
کد خبر: ۸۷۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ 17 January 2019
پذیرش بدون کنکور که به تازگی به تصویب رسیده، خیلی سریع در دستور اجرا قرار گرفته است؛ آنقدر سریع که طی دو هفته و نیم بعد، دانشجویانی بی کنکور مهیای حضور در کلاس‌های درس خواهند شد!

به گزارش «تابناک»، بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده، از شنبه ۲۹ دی ماه ۱۳۹۷، طرح ورود بدون کنکور به دانشگاه‌ها به اجرا در خواهد آمد. طرحی مصوب که بر اساس آن، تنها ۱۵ درصد ظرفیت دانشگاه‌ها از طریق کنکور پر خواهد شد و مابقی با ثبت نام پر می‌شود.

اتفاقی که از شنبه فاز نخست آن به اجرا در خواهد آمد. فاز نخست پذیرش بدون کنکور که در دانشگاه‌های غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس کیش دانشگاه شریف و از همه مهم تر، در دانشگاه آزاد اسلامی به اجرا در خواهد آمد.

پذیرش دانشجویان نوبت دوم در این دانشگاه‌ها به شیوه جدید و بدون کنکور که بیش از همه خوشایند دانشگاه آزاد به نظر می‌رسد. دانشگاهی بسیار بزرگ که چند سالی است از خالی ماندن ظرفیت هایش گله دارد و این اتفاق را یکی از نتایج کنکور می‌خواند. مانعی که از شنبه از سر راه پذیرش این دانشگاه کنار خواهد رفت.

فرایند ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی برای نیمسال دوم ۹۸-۹۷ که در دانشگاه آزاد از طریق سامانه www.azmoon.org صورت می‌گیرد و برای دانشگاه‌های پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس دانشگاه شریف از طریق سامانه www.sanjesh.org صورت خواهد گرفت.

فرایندی که با دریافت دفترچه راهنما آغاز می‌شود، به ثبت رشته/محل‌های محدود (که در دانشگاه آزاد ۲۰ رشته/محل است) می‌رسد و در نهایت به اعلام قبولی مشروط برخی متقاضیان می‌رسد. مشروط به این معنی که سازمان سنجش باید قبول شدن ایشان را تایید نماید.

نکته ویژه در این خصوص، غیرقابل تغییر بودن انتخاب‌های متقاضیان است که بر اساس آن، می‌بایست انتخاب‌های اولیه دقیق صورت گیرد چراکه ظرفیت‌ها در این شیوه تکمیل می‌شود و جای خالی برای تغییر و تحول و جابجایی باقی نمی‌ماند.

آن گونه که اعلام شده، ثبت نام متقاضیان تا ۱۰ بهمن ادامه خواهد یافت و نتایج تا نیمه بهمن ماه اعلام خواهد شد. فرایندی بسیار سریع که قابل قیاس با کنکور نیست.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
به نظر می رسد دانشگاه ازاد به تمام سیا ست های روی کاغذ خود دست پیدا کرده است
دانشگاه آزاد پرچم دار مدارک تحصیلی بدون کیفیت
دانشگاه آزاد پرچمدار خیلی چیزاست
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
با اجازه شما فعلا دانشگاه آزد برترین دانشگاه ایران هست.
معتبرترین دانشگاه بین المللی ایرانف دانشگاه آزاد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
کارخانه مدرک سازی
دانشگاه ازاد از اول هم ازاد بوده و کنکور ان فرمالیته بود
خدا را شکر که دانشگاه دولتی هم بدون کنکور شد. پس هی نگید که دانشگاه آزاد بدودن کنکور هست.
این روندی هست که هر ساله تکرار می شود
شما خبرنگاران تابناک اجتماعی فکر کردید تخلفات دانشکده مدیریت تهران مرکز رو افشا کنید و رییس آن برکنار شود وضع درست میشود ؟ رییس بعدی 75 ساله آن فقط برخی بعدازظهرها دانشکده میاد کارها رو به یکی بنام ن سپرده که همون شیوه رییس قبلی رو پیگیری میکنه و رییس جدید هم داوری دکترا رو برای خودش بر میداره و هزار مشکل دیگر.................... اینها مشکلات اینجاست ولی کی رسیدگی میکنه ؟؟؟؟؟؟؟ بگید بهش مراجعه کنیم
آقای طهرانچی ! آقای ولایتی! من با بیست سال سابقه تدریس 5 ملیون حقوق میگیرم!!!!! شما حقوق خود را شفاف سازی کنید با تمام مزایا ببینیم شما هم همینقدر حقوق میگیرید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار