بازدید 42102

جزییات حمله وحشتناک دو سگ به دختر ۱۰ ساله

کد خبر: ۸۷۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳ 15 January 2019

حمله دو سگ به یک دختر ۱۰ ساله در لواسانات تهران تبدیل به موج خبری در رسانه‌های خبری و اجتماعی شد. حادثه تلخی که جراحات جسمی و روانی زیادی را همراه داشت.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، روزجمعه ۲۳ آذرماه ، یک خانواده تهرانی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته به پارکی در شهر لواسان واقع در شما تهران رفته بودند مورد حمله دو سگ بدون قلاده و کنترل قرار می‌گیرند که در این حادثه بهار، دختر مشغول بازی در این پارک از ناحیه دست و پا دچار جراحت سنگین شد.

جزییات حمله وحشتناک دو سگ به دختر ۱۰ ساله

برای شستشوی زخم‌ها، دخترم را بیهوش می‌کردند

پدر بهار، دختر مجروح شده در این حادثه به خبرنگار فارس گفت:«ما روز تعطیل برای تفریح و دوچرخه سواری دخترم به این پارک در لواسان رفتیم. تا اینکه یک خودرو در خیابان مجاور پارک می‌کند و یکباره دو سگ که در تصویر منتشر شده هم عکس‌شان موجود است از نژادهای پیتبول و ژرمن شپرد بدون قلاده و کنترلی از خودرو خارج شدند و دور ما را می‌گیرند. یکباره صاحبان سگ فریاد می‌زنند که کسی از جایش تکان نخورد اما دخترم بهار حسابی ترسید و به همین خاطر به سمت مادرش دوید که همین کار باعث تحریک و حمله سگ‌ها به بهار شد.»

وی درباره زمان وقوع این حادثه گفت:«بعد از اینکه این اتفاق افتاد ما تلاش می‌کردیم سگ را از بهار جدا کنیم اما سگ‌ها جدا نمی‌شدند و من و دوستم به سگ‌ها لگد می‌زدیم که دخترم را رها کنند که صاحبان سگ‌ها به ما خرده گرفتند که چرا سگ‌ها را می‌زنید؟ ما بلافاصله به بهار را بیمارستان منتقل کردیم و به پلیس هم زنگ زدیم. شدت جراحت دخترم به قدری سنگین بود که در چند روزی که بیمارستان حضور داشتیم نمی‌توانستند او را به راحتی شستشو بدهند و هربار برای شستشو باید او را بیهوش کامل می‌کردند. صاحبان سگ نیز با قید وثیقه آزاد شدند و متاسفانه هیچ جریمه قانونی جز دیه وجود ندارد.»

جزییات حمله وحشتناک دو سگ به دختر ۱۰ ساله

مسئولین حمل و نگهداری این سگ‌ها را ممنوع کنند

پدر دختر مجروح در این حادثه به خبرنگار گفت:«دخترم بعد از این حادثه ضربه شدید روحی خورده‌است.شبها در خواب جیغ می‌کشد، مدت طولانی به مدرسه نرفت و برای بهبود این وضعیت به روانپزشک مراجعه کردیم و در حال حاضر هم شرایط مناسبی برای صحبت کردن ندارد و به شدت وحشت زده‌است. تنها خواسته ما این است که قانونی وجود داشته باشد که حمل و نگهداری این نوع سگ‌ها را ممنوع کند. طبق تحقیقات و جستجوهایی که بعد از این حادثه انجام دادیم. سگ پیتبول در برخی از کشورهای دنیا ممنوع است و در صورت حمل و نقل باید پوزه‌بند داشته باشد. اما این سگ حتی قلاده هم نداشت و کاملا از کنترل صاحبانش خارج بود و تازه بعد از اتفاق طبق عکسی که یکی از دوستانم گرفت اقدام به بستن قلاده شد. اما متاسفانه خاطی با ما برخورد مناسبی نداشتند و بعد از اینکه ما از صاحب سگ شکایت کردیم. پدرشان برخورد مناسبی با ما نداشتند و حالا هم که حادثه خبری شده نسبت‌های ناروایی به ما دادند مثل درخواست پول بیشتر که از این بابت واقعا گله مندیم..»

جزییات حمله وحشتناک دو سگ به دختر ۱۰ ساله

سگ رام نشدنی که در دنیا ممنوع است

یکی از سگ‌های این حادثه سگ پیتبول است. سگی با نژاد آمریکایی که در خود کشور آمریکا هم با وجود عادی بودن حضور سگ‌ها پرورش و نگهداری آن حتی برای نگهبانی هم ممنوع است. خصوصیات وحشیانه این سگ باعث شده علاوه بر آمریکا در برخی از کشورهای جهان مانند فرانسه، لهستان، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، دانمارک، رومانی، سوئد، پرتغال، کانادا ونزوئلا پورتوریکو، اکوادر، استرالیا، فنلاد، نروژ، روسیه، اوکراین، بلاروس، ترکیه و سنگاپور نیز ممنوع باشد. اما متاسفانه در کشور ما به آسانی پرورش، نگهداری و حتی به فروش می‌رسد که تعداد آنها در شهرهای همجوار پایتخت زیاد است.

این سگ بیشتر به کار قاچاقچیان و خلافکاران میاید چون می‌خواهند کسی مزاحم کارشان نشود. سر این حیوان مستطیل شکل و گونه‌های پهنی دارد و دارای بدن عضلانی، قدرتمند و چابک است و نمی‌توان او را به راحتی رام کرد و حتی می‌توان گفت رام شدنی نیست و هنگام جابه‌جایی حتما باید با «پوزه‌بند» حمل شود تا در صورت عدم کنترل نتواند به کسی آسیب برساند.

حالا باید منتظر ماند و دید با وقوع این حادثه تلخ و صدمه جسمی و روانی بهار دختر مجروح این حادثه دید، مسئولین ذی‌ربط ممنوعیت واعمال کنترل بیشتری برای تکرار نشدن این دست حوادث خواهند داشت؟

جزییات حمله وحشتناک دو سگ به دختر ۱۰ ساله

جزییات حمله وحشتناک دو سگ به دختر ۱۰ ساله

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۷۹
انتشار یافته: ۵۰
ملت سگ باز سلبریتی سگ باز به جای اینکه به بچهای فقیر روستاها برسن به سگا میرسن
نگهداری سگ پیتبول در بسیاری کشورها از جمله انگلیس به دلیل کنترل ناپذیری و تهاجمی بودن این گونه سگ ممنوع شده. کسی که با وجود شناخت از سگ پیتبول اقدام به نگهداری سگ پیتبول می کند و آن را در مناطق مسکونی هم می گرداند، یا جاهل است یا مردم آزار و روانپریش. از مسوولان به ویژه پلیس توقع می رود که نخست، مسوولیت قانونی رفتار سگها را به عهده صاحبانشان قرار دهد و مجازات های مندرج در قانون برای حوادث اینچنینی را تشدید کند، و دوم این که نگهداری گونه های غیر مناسب سگ در شهرها را هم شدیداً ممنوع نماید.
ضمناً لازم به ذکر است، همان گونه که صاحبان بی مسوولیت این سگها با دادن دیه از مجازات رهایی یافته اند، مردم نیز باید آگاه باشند که در صورت برخورد با گونه های خطرناک سگ در شهر و مناطق مسکونی و احساس خطر نمودن، می توانند بی نگرانی از هرگونه مجازاتی، اقدام به دفع این حیوانات نمایند. در صورت حمله ور شدن یک سگ دارای مالک به انسان، حتا کشتن سگ وحشی این افراد در دفاع از خویش هیچگونه منع قانونی یا جریمه ای ندارد.
فرهنگ ببین دهه شصت این جوانان در مقابل دشمن که مثل همین سگان بود می جنگیدند امروز جوانان این دهه سگ بازی می کنند
سگ دوستان مراقب سگهایشان باشند
کمپین سگ کشی راه بیفته مالکان سگها هم در امان نخواهند بود
مراقب بی اخلاقی ها باشید
فقط قصاص.یعنی صاحب سگ باید جلوی یک سگ پیتبول تکه تکه شود.
نگهداری از سگ در محیط شهری چه در منزل و آپارتمان (بدلیل سر و صدای زیاد) و چه در محیط عمومی مثل پارک (بدلیل احتمال حمله به مردم) باید ممنوع شود. در آمریکا و اروپا اگر اشتباهی مرتکب میشوند نباید در ایران تکرار کنیم.
سلام باید اینها زندانی شوند واین سگ های وحشی ممنوع شوند خواهشن پیگیری کنید.
لعنت به پولدارهاي قاچاقچي
سگها باید معدوم و صاحبان سگها باید اینقدر در زندان بمانند تا فرق سگ و گربه یادشان بره
باید صاحب سگ به جرم جراحت عمد مورد شکایت قرار گیرد چون سگ از جانب او بوده و کنترل در دست او بوده است و وقتی نتوانسه با علم به خصوصیات سگ او را ازد گذاشته پس جرمش باید حمله عمدی باشد و کیفری
سگ بدون قلاده؟!!! تو المان جرمه!
مشکل از قانون هست که وقتی همه چز را از اول منع می کنه مردم اموزش نمی بینند. اطلاعات ندارند.
سگ پیتبول سگ خطرناکیه. من لواسون زندگی می کنم و تفنگ شکاری دارم. اگر سگ پیتبول بدون قلاده توی شهر ببینم برای حفظ سلامت مردم بی درنگ سگ رو با تیر می زنم. اگر در این صحنه هم بودم، مسلح یا غیر مسلح هر دو سگ رو می کشتم. صاحباشون رو هم بیچاره می کردم. کاری می کردم از لواسون فرار کنن.بیجا کردن سگ رو اوردن ول کردن به جون زن و بچه مردم.
مملکت شده جولانگاه ثروتمندان که هر کاری دوست دارند انجام می دهند ... آیا قانونی هست که از مردم عادی دفاع کند ؟ خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااا
آدم از غصه نمیره والله خیلی پوستش کلفته.اینها همه نتیجه پولهای رانتی ودزدی هست که توله این سگها را به قیمت چندین میلیون خرید وفروش میکنن. اما کارمند وکارگر حقوقشون از قیمت یک توله سگ کمتره.
صاحبان سگ رو باید قصاص کرد به همین انذازه گوشتی که از این بچه معصوم جدا شده
الان همه اونایی که خودشون از قشری هستند که سگ باز هستند و کنار دستشون و تو بغلشون سگ دارند و شبها موقع خواب سگ توی تخت خوابشونه فاز انسان دوستی میگیرند و از اینکه قانون مملکت در این مورد ضعف داره مملکت رو زیر و رو میکنند و اگه قانونی تعیین بشه که جلوی سگ بازی تو خیابونا و سگ گردونی رو بگیره فاز دفاع از حقوق حیوانات میگیرند و مملکت رو از اونطرف زیر و رو میکنند
متاسفانه مساله نگهدارى ازحيوانات خصوصاسگ هنوزبه چشم مسولان وقانونگذاران نيامده تاقبل ازينكه يك معضل فراگيربراى جامعه نشده آنراقانونمندكنندوقتى بصورت معضل درآمدآنوقت به فكرمي افتند
چیزی که به نفع مردم باشد قانون نمی شود چون نمایندگان باید به کارهای مهمتر برسند
صاحبان سگ نیز با قید وثیقه آزاد شدند

متاسفم برای قوه قضاییه
احتمالا این سگها برای یکی از این آقا زاده ها می باشد .وگرنه با این وضع دلار کی میتونه این سگها رو وارد کشور کنه .
من سگ دوست دارم ولى اين ٢ سگ بايد نابود بشند
اما صاحبانشان زندانى طولانى مدت
نمیدونم که به چه دلیل با روحیات مردم با گذاشتن این عکسها بازی میکنید.شاید فکر میکنید مردم خیلی خوشحالند یه کمی آزرده بشن بد نیست.
پیتبول سگ خطرناکیه؟ پیت بول علیرغم ظاهر خشنش جز سگهای قابل اعتماد برای حتی افرادی هستش که کودک دارن. حالا اگر هدف شما ها اینه که نگهداری سگها رو ممنوع کنن یا سگها رو بکشن نمیخواد زیاد نگران باشید اونا بدون این حرف شما هم کارشونو میکنن.
طبق قانون اروپايي ها كه خيلي جا ها مورد انتقاد قرار ميگيرند به خاطر فساد اخلاقي و غيره. در اين مورد بدون هيچ ترديدي هر دو سگ معدوم ميشودند. شما ميدانيد كه قانون حمايت از حيوانات در اروپا هزار برابر از ما قانومندتر است. اينجا با توجه به شرايط بوجود امده . مطمئن باشيد اين سگها و اون دو تا اقازاده نسبت و ارتباطي در دستگاه دولتي دارند كه اينگونه ازادانه ازاد شده و توهين هم به اين خانواده شده. من جاي پدر اين دختر بودم سر زمان مناسب داغ اين دو تا سگ را به دل صاحبشون ميذاشتم.
ظلم پایدار نیست !!!
خدا صاحبان این دو سگ را به لعنت اعلی دچار سازد واقعا احساستم جریحه دار شد.
حتی حکم اعدام هم برای این خاطیان کم است.امیدوارم مسئولان قضایی با جدیت هر چه تمامتر با این قضیه برخورد نمایند
کاش دادستان به عنوان مدعی العموم وارد قضیه شود
متاسفانه یک عده سگ باز ی هستند که هدفشان از نگهداری حیوانات مهربانی به حیوان نیست اینها حاضرند ابتدایی ترین اصول انسانی را به خاطر سگهایشان زیر پا بگذارند و متاسفانه بنا به گفته پدر بچه هیچ محکومیتی بغیر از دیه برای صاحبان این حیوانات وجود ندارد.
سلام
شهرداری باید جان انسان ها بیشتر اهمیت قرار دهد . متاسفانه سگ چران ها در تهران بسیار بسیار زیاد هستند در تمامی پارک ها مشاهده می شود. شهرداری باید هرچه زودتر جلوی این سگ چران را بگیرد. این سگ علاوه بر خطر حمله به بچه ها و صندلی ها و پارک ها و چمن ها و زیر درخت را نجس می کنند. در صورت عدم برخورد با اینگونه آدم ها ما مجبوریم کمیته حفاظت محیط زیستی تشکیل دهیم
علاوه بر زندانی کردن و جریمه سنگین برای صاحبان این دو سگ، سگها رو باید به محل نگهداری سگها فرستاد و از صاحباشون جدا کرد...واقعا اتفاق وحشتناکیه و اگر برخورد قاطعی با این دو نفر صورت بگیره دیگر کسی جرات نمی کنه سگ خودش رو بدون پوزه بند و قلاب توی پارک رها کنه
باید صاحب آنرا اعدام کنند. استفاده از این سگ مانند حمل اسلحه و قمه است و باید صاحب آن اعدام شود.
حرفی هم میشه زد؟ حرفی که بشه اینجا منتشر کرد
صاحب سگ باید تازیانه بخورد.
نميدونم ما در كشور اسلامي زندگي مي كنيم نگهداري سگ‌هاي وحشي چه توجيهي مي تواند داشته باشد. يكبار داخل شهر تهران يك سگ با حضور صاحبش به من حمله كرد كه من بزرگسال از خود دفاع كردم،‌اگر يك كودك يا فرد ناتوان بود چه مي‌شد؟!!!!! خدا به مردم ما رحم كند!
دوست داران حیوانات بفرمایند اظهار فضل نمایند.
در کشور ما برای وضع یک قانون مناسب باید همیشه اول یک فاجعه رخ بده....خودم بارها دچار این فاجعه شدم و پسرم هنوز هم تحت درمان روانشناس و روانپزشکه...سگهایی بزرگ و البته بزرگتر از صاحبانشون!
میان همگی ساعت 9 شب پارتی سگ ! برگزار میکنن جایی که بچه های معصوم در حال بازین... سگهایی تربیت نشده که خود صاحباشون هم باهاشون مشکل دارن...بارها به پلیس 110 زنگ زدم که احتمال بروز فاجعه هست اما همیشه میگن آقا مگه سگ چه عیبی داره؟!...بابا هنوز شهری نشده میخوایم اروپایی بشیم هیچکس هم نیست بداد برسه....
پول در اين مملكت حرف اول رو مي‌زنه. اوني كه اين نوع سگ درنده رو به راحتي به گردش مي بره پشتش به چيزي گرمه بالاخره. خيلي هم راحت با وثيقه آزاد مي شه. و حالا معلوم نيست اون دختر بيچاره چه زجري داره مي كشه و چه كابووسي مي بينه.
خدا لعنت کنه صاحبای این سگ ها رو
خدا لعنتشون كنه
باید پدر صاحب سگ رو دراورد تا دیگر از این غلطها نکند
باید سگ ها رو انداخت به جون اون صاحباش و مجبورشون کرد همون کاریو که با دست و پای دختره کرده با اونام بکنه
بهترین مجازات قصاصه
کی باید جوابگو باشه واقعا. تا سالها تو ذهن این دختر باقی میمونه.
صاحب سگ باید تا لحظه درمان کامل این دختر درباز داشت بسر میبرد
با سلام و خسته نباشید به نظر من قانون باید این سگها را بدون قلاده به جان صاحبانشان بیاندازد تا همون بلایی که سر این دختر معصوم آورده اند سر آنها هم بیاورند. تا درس عبرتی شود برای دیگران....
اگر در این مملکت قانونی باشد باید علاوه بر پرداخت جزای نقدی و دیه ، هر دوتاشون را بندازن زندان و سگ پتیبول معدوم و ژرمن شپرد هم تحویل پلیس یا هلال احمر شوند.
مسؤلان محترم مایک کشورمسلمان هستیم ودراسلام سگ نجس است لطفا بساط سگ بازی وسگ چرخانی رادرکشورجمع کنید
تابناک لطفا پیگیری کنید خاطی به سزای اعمالش برسه فرض کنید این اتفاق برای دختر شما اتفاق افتاده باشد یعنی واقعا جزای این کار چند میلیون دیه است؟
آیا چرخاندن این سگها در فضا های عمومی ارعاب مردم و ایجاد وحشت عمومی نیست؟؟؟؟؟
با سلام
پس به مردم اجازه دهید در منزل گوسفند وگاو وگاومیش هم مثل سگ نگهدارند دولت مقصر است
تمام اینها از پول داری ودر امد زیاد است ویا بعضی ها هم دهن کجی به اسلام ودین متاسفانه دولت ومسئولین در این مورد کوتاهی زیادی دارند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر