بازدید 4285
سوژه

آیا فرهادمجیدی سرمربی فصل آینده استقلال است؟

کد خبر: ۸۶۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸ 19 January 2019

فرهادمجیدی بعد از ده ها بار انتشار خبر در رسانه های موافقش و تکذیب باشگاه، سرانجام موفق شد به رغم بارها مخالفت درون باشگاه به نیمکت این تیم راه یابد، حضوری که بعید است برای کوتاه مدت باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از حضور مجیدی در استقلال خیلی ها گفتند که این چهره معروف ، با وجود تجربه کمش در عرصه مربیگری درصدد است تا خیلی زود و به عنوان جانشین شفر هدایت آبی پوشان را بر عهده بگیرد. با این وجود، صحبت های جدید مجیدی حکایت از آن دارد که شماره ۷ سابق آبی ها برنامه سرمربیگری هم دارد اما فعلا مشغول ارزیابی شرایط است.

مجیدی اخیرا در گفت و گویی تاکید کرده است: « در یک دوره‌ای به من پیشنهاد شد و من به دلیل اینکه احساس کردم شاید بعنوان سرمربی نتوانم به استقلال کمک کنم، به استقلال نیامدم. اگر امروز به استقلال آمدم، برای این آمده‌ام که به تیم کمک کنم و این توان را در خود می‌بینم. من راه درازی برای سرمربی شدن دارم و باید به تجربیاتم اضافه کنم. طبیعی است حضور در کنار شفر برای من بسیار مفید خواهد بود».

به این ترتیب علی رغم بعضی شایعات بعید به نظر می رسد که مجیدی به دنبال این باشد که در یکی دو فصل آتی و به عنوان جانشینی شفر هدایت استقلال را برعهده بگیرد و هنوز «راه درازی» تا به وقوع پیوستن چنین اتفاقی در پیش است.

آیا فرهادمجیدی سرمربی فصل آینده استقلال است؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی