بازدید 2619

۳۵۰ مورد نقض آتش‌بس در الحدیده طی ۴۸ ساعت توسط ائتلاف عربی

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز عربی و نیروهای دولت مستعفی این کشور طی ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۳۵۰ مورد آتش بس حدیده را نقض کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 07 January 2019

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز عربی و نیروهای دولت مستعفی این کشور طی ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۳۵۰ مورد آتش بس حدیده را نقض کرده‌اند.

به گزارش تابناک،  به نقل از سایت النشره، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: نیروهای ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان و نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن در ادامه نقض آتش بس در حدیده طی ۴۸ ساعت گذشته این آتش بس را ۳۵۳ مرتبه نقض کردند. 

وی افزود: ائتلاف متجاوز و نیروهای دولت مستعفی سعی دارند تا با سوء استفاده از عملکرد ضعیف رئیس کمیته هماهنگ‌کننده سازمان ملل تعهدات خود را انکار کنند و این نیروها ۲۸۷ خمپاره و ۱۲ راکت از نوع کاتیوشا را به مناطق مسکونی در جنوب حدیده شلیک کرده‌اند.

این مقام یمنی ادامه داد: نیروهای دولت مستعفی قصد نفوذ به مواضعی در منطقه "حیس" واقع در جنوب شرقی حدیده و انتقال تجهیزات به منطقه "الدریهمی" در جنوب این شهر را داشتند و نیروهای انصارالله نیز تحرکاتی را به سمت چند روستا در این منطقه و مناطق دیگر رصد کرده‌اند.

یحیی سریع گفت: جنگنده‌های ائتلاف عربی نیز ۳۳ بار استان‌های "صعده"، "جوف"، "حجة" و منطقه "نهم" در شرق صنعا را هدف قرار دادند که در نتیجه آن چند تن کشته و مجروح شدند.

وی در ادامه تاکید کرد که نیروهای مسلح یمن موفق به مقابله با سه تلاش نیروهای دولت مستعفی برای نفوذ به مناطقی در استان های حجه، صنعا و صعده شده و خسارت‌های جانی و تجهیزاتی را به این نیروها وارد کرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر