بازدید 7195

انتقاد شدید رضا کیانیان، بهمن فرمان آرا، حبیب رضایی و رسول صدرعاملی از برخورد وزارت فرهنگ و ارشاد با به آشغالهای دوست داشتنی

سامان مقدم کارگردان فیلم «صد سال به این سال ها» می‌گوید این فیلم، سال هاست با داشتن پروانه نمایش اجازه اکران ندارد! چرا؟ در روزهای اخیر حبیب رضایی و رسول صدرعاملی نیز به صف منتقدان نوع برخورد با محسن امیریوسفی و فیلمش پیوسته بودند و نقدهای جدی مطرح کردند.
کد خبر: ۸۶۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰ 06 January 2019

رضا کیانیان با انتشار یادداشتی نوشت: چرا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، تکلیف فیلم های توقیف شده در این چند سال را روشن نمی کند؟

به گزارش سینماسینما، کیانیان در ادامه یادداشت خود نوشت: فیلم آشغال های دوست داشتنی، چه ایراد هایی دارد که چند سال است به این شکل با آن برخورد می شود و به آن اجازه اکران داده نمی شود؟انتقاد شدید رضا کیانیان، بهمن فرمان آرا، حبیب رضایی و رسول صدرعاملی از برخورد وزارت فرهنگ و ارشاد با به آشغالهای دوست داشتنی

وزارت ارشاد، به شکل علنی فیلم را توقیف می‌کند و علنی از نمایش آن جلوگیری می‌کند. ولی هیچ وقت علنی از عمل توقیف دفاع نمی کند. من به عنوان تماشاگر سینما حق دارم که بدانم، چرا وزارت فرهنگ و ارشاد مرا از دیدن چنین فیلم هایی محروم می کند.

سامان مقدم کارگردان فیلم «صد سال به این سال ها» می‌گوید این فیلم، سال هاست با داشتن پروانه نمایش اجازه اکران ندارد! چرا؟ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لازم است یک بار برای همیشه تکلیف این بلاتکلیفی ها را روشن کند.

در روزهای اخیر حبیب رضایی و رسول صدرعاملی نیز به صف منتقدان نوع برخورد با محسن امیریوسفی و فیلمش پیوسته بودند و نقدهای جدی مطرح کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار