بازدید 1841

هوای تهران ناسالم است

کد خبر: ۸۶۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ 06 January 2019

برابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت امروز برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شده؛ این درحالی است که طی شب گذشته و اوایل صبح امروز پایتخت نشینان در نقاط مختلف این کلانشهر شاهد بارش باران نیز بودند.

به گزارش میزان، به نقل از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت امروز (یکشنبه) با افزایش ۴۰ واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون نسبت به روز گذشته با شاخص ۱۲۵ برای گروه‌های حساس ناسالم شد.

براساس این گزارش میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲، ۵ میکرون هوای پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز از ۸۵ به ۱۲۵ افزایش داشته است.

در همین مدت میزان آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ میکرون نیز از ۵۴ به ۸۰ افزایش و آلاینده منوکسیدکربن نیز از ۳۸ به ۲۸ کاهش داشته است.

بر همین اساس، ایستگاه‌های شاد آباد (منطقه ۱۸)، پیروزی (منطقه ۱۳) و تربیت مدرس (منطقه ۶) به ترتیب با شاخص‌های ۱۶۱، ۱۵۷ و ۱۵۴ بالاترین حجم آلودگی شهر تهران را در ۲۴ ساعت گذشته داشته اند.

همچنین ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۱۶، میدان امام خمینی (منطقه ۱۲) و مسعودیه (منطقه ۱۵) به ترتیب با شاخص‌های ۱۹، ۶۱ و ۷۹ سالم‌ترین هوا را در سطح مناطق شهر تهران طی این مدت داشتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان