بازدید 2612

درسهای استارتاپی برای سال 2019 از زبان زنان کارآفرین

کد خبر: ۸۶۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵ 06 January 2019
چند سال اول راه اندازی کسب و کار و یا استارتاپ و شرکتهای نوپا هیجان انگیزترین و از طرفی ترسناکترین سالها حساب می شود . بسیاری از ایده و تصمیم های شما در این سالها میتواند تصدیق کند که در آینده موفق خواهید شد یا سرنوشت شکست را برای خود هموار می کنید .

بسیار آسان است اگر به عقب برگردید و کارهای گذشته را با تجربه فعلی انجام دهید اما این موضوع میسر نیست پس بهتر است همین حالا بهترین تصمیمات ممکن را اخذ کنید . در این مقاله در ایران استارتاپ از میان برترین رهبران زن دنیا تجربیات سالهای اولیه راه اندازی کسب و کار آنها را برای شما به اشتراک می گذاریم :

آماده تغییر جهت شوید
وقتی اولین تمرینات امور حسابداری شرکتی را اغاز کردم تصمیم گرفتم از سرویسهای حسابداری انلاین استفاده کنم . در واقع شرکت من خدمات مشاوهر حسابداری برای بهترین نتایج مالی را ارائه می داد . اما نتیجه کار اشتباه بود و شخصا مجبور به عقب گرد در مقابل خواسته های مشتریان شدم و به جای پافشاری تغییر جهت دادم . دوست من سارا الیوت صاحب استارتاپ Intend2Lead دقیقا همین تجربه را از سر گذراند. او این درس را به من آموخت که ترس از دست دادن چیزی را نداشتم باشم و فرصت هایی جدید همیشه در انتظار ماست.

از دیگران راهنمایی بخوایید
سارا وب صاحب کسب کار Plaid for Women یک پلت فرم رسانه ای دیجیتال برای زنان می گوید بهتر از همیشه رو به جلو حرکت کنید و در این مسیر از دیگران راهنمایی بخواهید . طرز تفکر متفاوت دیگر هم قطاران شما در مسیر کارآفرینی و استفاده از تجربیات و راهنمایی آنها سبب می شود تعاملات روزمره خود را خلاقانه تر انجام دهید .
 
آماده یادگیری مهارت های جدید باشید
مسئولیتهای شما همیشه فراتر از آنچه تصور کنید افزایش می یاید . وقتی من اولین تجارتم را آغاز نمودم متوجه شدم که تنها یک تخصص نمی تواند موفقیت آینده من را تضمین کند و در این مسیر مجبور به یادگیری مهارتهای جدید خواهم بود .

وقتی وارد مجموعه ای از جریانات و اتفاقات خواهید شد عملا باید مهارتها و داشته های فراوانی را از خود رونمایی کنید تا در این بازی بازنده نباشید .

امور مالی خود را منظم پیگیری نمایید
به عنوان یک مشاور و عضو هیئت مدیره در بسیاری از کسب و کارها متوجه شدم که موسسات و شرکتها با انواع وامها و سرمایه فعالیت و استارتاپ خود را پیشرفت می دهند ولی عدم پیش بینی و بینش کسب و کار و عدم تسلط مالی و استفاده از کارت های اعتباری و از همه مهمتر نداشتن طرح کسب و کار مالی مناسب سبب خواهد شد هزینه ها دو برابر شود و روزی بیدار شوید و خود را ورشکسته ببینید .

Webb، صاحب Plaid به جامعه کارآفرینی زنان می گوید : بدهی های خود را از ابتدا مدیریت کنید تا کاهش استرس مالی را تجربه کنید و این موضوع می تواند نقدینگی و آرامش بیشتری در کسب و کار برای شما فراهم کند .
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار