بازدید 1789

جنبش «فتح» دفاتر خود را در غزه می‌بندد

سخنگوی جنبش فتح اعلام کرد که این جنبش تا اطلاع ثانوی تمامی دفاتر و مراکز فعالیت خود را در نوار غزه از بیم حملات احتمالی می بندد.
کد خبر: ۸۶۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 05 January 2019

سخنگوی جنبش فتح اعلام کرد که این جنبش تا اطلاع ثانوی تمامی دفاتر و مراکز فعالیت خود را در نوار غزه از بیم حملات احتمالی می بندد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، «عاطف ابوسیف» سخنگوی جنبش فتح اعلام کرد که این جنبش تا اطلاع ثانوی تمامی دفاتر و مراکز فعالیت خود را در نوارغزه از بیم حملات احتمالی می‌بندد.

وی در ادامه افزود: این جنبش با آشوب عمدی در غزه و دستگیری اعضای خود از سوی دستگاه های امنیتی روبرو است.

ابوسیف بی آنکه به جزئیات این موضوع بپردازد، افزود: شماری از اعضای فتح اخیرا تهدیدهایی را در این زمینه دریافت کرده اند.

اظهارات این مقام فتح در حالی است که تلویزیون فلسطین وابسته به تشکیلات خودگردان در رام‌الله روز جمعه اعلام کرد که افراد ناشناس با حمله به دفتر این تلویزیون در غرب شهر غزه، تجهیزات و اموال داخل آن را تخریب کردند.

جنبش حماس که از سال ۲۰۰۷ کنترل غزه را در دست دارد حمله به دفتر تلویزیون فلسطین را محکوم کرد و از دستگاه های امنیتی خواست عاملان این حمله را تحت پیگرد قرار دهند.

جنبش فتح پیشتر اعلام کرده بود که قصد دارد روز دوشنبه به مناسبت سالگرد تاسیس این جنبش مراسمی را در غزه برگزار کند اما یک منبع امنیتی در غزه به خبرگزاری «سوا» گفت که جنبش فتح اقدامات قانونی را برای برگزاری این مراسم انجام نداده و دعوت آن از مردم برای حضور در مراسم، خارج از چارچوب قانونی است. وی فتح را مسئول اصلی هرگونه پیامدی در این باره دانست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان