بازدید 4216

شاهرودی: باید حرف مایلی‌کهن را گوش می دادم

کد خبر: ۸۶۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ 04 January 2019

رضا شاهرودی، مربی تیم فوتبال امید گفت که هدفشان این است که بعد از ۴۴ سال راهی المپیک شوند. او همچنین ابراز امیدواری کرد که مشکل قائدی حل شود.

به گزارش تابناک ورزشی، رضا شاهرودی در حاشیه تمرین امروز (جمعه) تیم فوتبال امید درباره شرایط این تیم گفت: بعد از بازی‌های آسیایی اردوی‌های خیلی خوبی همراه با بازی‌های دوستانه با اردن، سوریه و عمان داشتیم و همه هدف‌مان این است که بعد از 44 سال راهی المپیک شویم. این اردو‌ها هر چه به بازی‌ها نزدیک‌تر خواهیم شد بیشتر می‌شود و تلاش‌مان است است بهترین‌ها را در اردو‌ها داشته و در نهایت انتخاب خوب داشته باشیم.

وی درباره نحوه انتخاب بازیکنان تیم امید، یادآور شد: نفرات زیادی را در اردوی‌های مختلف تست و تلاش کردیم طوری انتخاب کنیم تا حق کسی ضایع نشود. در این مورد دیگر زمان زیادی نداریم چرا که 2 فروردین اولین بازی رسمی ما خواهد بود و به بازیکنان هم گفته‌ایم که چه در بازی‌های دوستانه و چه رسمی فقط باید برای برد راهی زمین شوند.

مربی تیم فوتبال امید درباره اینکه در پست دفاع چپ بازیکنان حاضر در تیم امید می‌توانند در حد دوران بازیگری او باشند، خاطرنشان کرد: ما در پست دفاع چپ نفراتی چون مسلمی‌پور، جلالی و شجاعی را داریم که از بازیکنان خوب و آینده‌داری هستند. آنها در کنار رفاقت، رقابت خوبی با یکدیگر خواهند داشت تا بتوانند بازیکن موثری برای تیم امید باشند.

شاهرودی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا از امید نورافکن در پست دفاع میانی استفاده می‌کنند، گفت: امید از توانایی بازیسازی برخوردار است چون در پست هافبک بازی می‌کرده است. بازیکنی در سطح ملی باید توانایی بازی در چند پست را داشته باشد. همان‌طور که خود من در پرسپولیس و تیم ملی در پست دفاع و هافبک چپ و همچنین مدافع میانی بازی می‌کردم.

وی راجع به حضور بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ‌های اروپایی که برای اولین بار به اردوی تیم امید دعوت شده‌اند، گفت: ما این نفرات را حتما زیر نظر داشتیم که الان در اردوی تیم امید هستند. البته این دلیل نمی‌شود که چون آنها در گالاتاسرای یا آلمان بازی کرده‌اند در ترکیب نهایی تیم امید باشند بلکه برای ما عملکرد آنها در تمرینات و بازی‌های دوستانه تیم ملی ملاک است. همه نفرات حاضر در اردو باید خودشان را در تمرینات و بازی‌ها نشان دهند تا در لیست نهایی باشند و فرقی نمی‌کند کدام بازیکن در چه تیمی عضویت دارد.

مربی تیم امید با اشاره به غیبت مهدی قائدی در تمرینات تیم امید اظهار داشت: در مورد قائدی اطلاع دقیق ندارم اما همان‌طور که در اخبار داشتیم او درگیر دادگاهش است که امیدواریم مشکلش حل شود. او جوان است و اشتباهی مرتکب شده که نباید باعث شود آینده‌ فوتبالی‌اش به خطر بیفتد.

شاهرودی راجع به اولین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها مقابل یمن عنوان کرد: تیم ملی بازی‌های سختی را در جام ملت‌ها پیش‌رو دارد. اگرچه در گروه سختی قرار نداریم اما این دلیل نمی‌شود بگوییم تیم ملی کار آسانی را مقابل یمن دارد. برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم نتایج خوبی را در این رقابت‌ها کسب کند. مطمئنا اگر از این مرحله صعود کنیم در بازی‌های آینده باید با حریفان سرسختی مقابله کنیم که برای تیم ملی کشور آرزوی سربلندی دارم.

بازیکن سال‌های دور تیم ملی در مورد مصدومیت چند بازیکن این تیم در آستانه شروع جام ملت‌ها که همه را یاد خود او و مصدومیت هایش در آستانه تورنمنت‌های بزرگ می‌اندازد، گفت: متاسفانه من یک بار به خاطر 30 دقیقه تاخیری که برای آمدن به تمرین داشتم از سوی مایلی‌کهن از لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌‌های 96 کنار گذاشته شدم. آن موقع مایلی‌کهن به من گفت بابت این تاخیر از بازیکنان عذرخواهی کنم اما من نپذیرفتم که کارم اشتباه بود. اگر الان به گذشته برگردیم حتما عذرخواهی می‌کنم تا در لیست نهایی قرار بگیرم از این جهت که تورنمنت‌های اینچنینی کمک می‌کند که بازیکن به اروپا ترانسفر شود. بار دیگر هم در آستانه حضور در جام جهانی 98 مصدوم شوم که اتفاق خیلی بدی بود. الان هم بازیکنی مثل علی کریمی را درک می‌کنم اما این اتفاقات طبیعی است و بازیکن باید تلاش کند بعد از بهبودی خودش را به مرز ایده‌ال رسانده و به آینده فکر کند.

شاهرودی در پایان درباره غیبت کرانچار در تمرین تیم امید، گفت: او دیشب قرار بود از زاگرب راهی استانبول شده و بعد به تهران بیاید اما پروازش در استانبول با تاخیر مواجه شد. کرانچار ظهر امروز به تهران خواهد آمد و از فردا در تمرینات حاضر می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار