بازدید 3903

مسئولان با روحیه انقلابی مشکلات را حل کنند

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: مردم منتظر هستند که مسئولان با روحیه انقلابی مسائل را دنبال کنند اما این روحیه در بسیاری از مسولان ما نیست.
کد خبر: ۸۶۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 02 January 2019

اکبر ترکی با اشاره به توسعه زیر ساخت‌ها بعد از انقلاب اسلامی گفت: به دلیل اینکه سن بنده به گونه‌ای است که انقلاب را درک کردم اکثر زیرساخت‌ها در کشور و به ویژه در چهار شهرستان خود که به یاد می‌آورم این گونه بود که تمام روستاهای ما فاقد برق، مخابرات، پزشک و مراقبت‌های بهداشتی بود. جاده‌ها و راه‌های ارتباطی بین روستاها با شهرهای بزرگ مشکل‌ساز بود حتی جاده‌های آسفاله به خصوص در روستاها نبود. زیرساخت‌های راه، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و راه آهن در سطح بسیار پایینی بود.

وی افزود: اکنون بعد از گذشت 40 سال در زمینه‌های علمی و فناوری، مباحث موشکی و نانو پیشرفت‌های بسیار زیادی داشتیم. همچنین در بخش کشاورزی رتبه‌های خوبی از 4 تا 18 را در جهان کسب کردیم و به طور کلی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حیطه زیرساخت‌ها توسعه پیدا کرد.
بعد از گذشت 40 سال در زمینه‌های علمی و فناوری، مباحث موشکی و نانو پیشرفت‌های بسیار زیادی داشتیم.

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر و چادگان در مجلس تصریح کرد: استقلال، آزادی و اصالتی را که مردم مسلمان ایران داشتند، اعتقاداتی را که پیدا کردند، آن تکامل انسانی مردم به سمت خلیفه الله بودن است.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب کشور ایران یک کشور مسلمان شیعه بود اما بسیاری از رفتارهای مردم تطبیقی با رفتارهای شیعه نداشت تصریح کرد: در حال حاضر شهدای بزرگی تقدیم انقلاب و اسلام شده و مردم نیز حاکمیت اسلامی را که آرزوی بزرگان ما مثل شیخ انصاری‌ها و مقدس اردبیلی‌ها و ... همچنین امام و رهبری است پذیرفتند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: نکته مهم این است که هر چقدر پیشرفت می‌کنیم کافی نیست و با تکنولوژی‌هایی که وجود دارد به خصوص که در قرن 21 هستیم، بنابراین لیاقت مردم بسیار بالاتر از اینها است.

دشمن با سیاه نمایی به دنبال مایوس کردن ملت ایران است

وی ادامه داد: متاسفانه دشمنان و استکبار جهانی با نقشه‌ها و فتنه‌هایی که در این 40 سال گذشته داشتند و حتی منافقین و ضد انقلاب‌ها، سلطنت‌طلب‌ها و برخی گروه‌های سیاسی در تلاش هستند تا دستاوردهای انقلاب را تحت تاثیر قرار دهند و با سیاه‌نمایی مردم را به سمت ناامیدی از نظام سوق دهند. مثلا با فتنه‌هایی مثل فتنه 88 که راه انداختند و می‌خواهند راه بیاندازند، می‌خواهند پایه‌های انقلاب و نظام را سست کنند بنابراین باید هشیار باشیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: دشمن روی بحث تحریم‌ها و مسائل و مشکلات اقتصادی متمرکز شده است. با توجه به اینکه کشور پیشرفت‌هایی در زمینه علم و فناوری و موشکی در اداره کشور داشته، حقیقتا لیاقت مردم این است که مشکلات اقتصادی را نیز حل کنیم.

مسئولان با روحیه انقلابی مشکلات را حل کنند

وی ادامه داد: مردم منتظر هستند که مسئولان با روحیه انقلابی مسائل را دنبال کنند اما این روحیه در بسیاری از مسولان نیست. امیدواریم با ورود جوانان با آن ریزش‌هایی که طی 40 سال انقلاب داشتیم و این رویش‌های بسیار خوبی که ایجاد شده بتوانیم روی پای خود بایستیم.

عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه این حرکت یک حرکت رو به جلو و پشت سر رهبری است گفت: بر اساس چشم‌اندازی که برای سبک زندگی ایرانی اسلامی در طی 7 سال گذشته مطالعه و ابلاغ شده، امیدواریم در سال 1444 از لحاظ اقتصادی پنجم در خاورمیانه و آسیا و هفتم در جهان باشیم .

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با بهبودی وضع اقتصادی آن بیداری اسلامی که در حال حاضر داریم و در منطقه حاصل شده در سال‌های آینده به جهان انتشار پیدا کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی