بازدید 3405

اطمینان خاطر پامپئو به نتانیاهو

کد خبر: ۸۶۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰ 01 January 2019

فارس نوشت: وزیر امور خارجه آمریکا در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برزیل بار دیگر بر حمایت از این رژیم در مقابله با ایران تاکید کرد.

«مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه در جریان دیدار خود با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که تصمیم آمریکا برای خروج از سوریه به معنای هیچگونه تغییر در حمایتمان از اسرائیل نیست و مقابله با داعش و تلاش‌هایمان برای مقابله با تجاوزگری ایران ادامه خواهد یافت.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا چند روز پیش دستور خروج نظامیان آمریکایی از سوریه را صادر کرد. هر چند که قرار بود روند خروج آمریکایی‌ها از سوریه طی 30 روز اتفاق بیفتد اما روزنامه نیویورک‌تایمز اخیرا گزارش داده است که ترامپ موافقت کرده روند خروج نظامیان آمریکایی از سوریه طی یک دوره 4 ماهه انجام شود.

پامپئو که در برزیل با نتانیاهو دیدار می‌کند در ادامه سخنانش افزود: «تعهد آمریکا به ثبات در خاورمیانه و حمایت از اسرائیل همانند قبل از این تصمیمی که اتخاذ شد ادامه خواهد یافت. بنابراین امروز موضوعات زیادی برای گفت‌وگو خواهیم داشت. شما همگی (در اسرائیل) اقدام خوبی در عملیات سپر شمال انجام دادید.»

وزیر خارجه آمریکا اضافه کرد:« ما تهدیدی که نقض کننده حق حاکمیت اسرائیل در منطقه بوده را درک می‌کنیم و این تهدید از سوی حزب‌الله ایران است و ما به صورت تنگاتنگ در حال کار کردن با یکدیگر برای اطمینان یافتن از این موضوع هستیم که کار را به صورت صحیح انجام دهیم.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در این دیدار گفت که اسرائیل خواستار تشدید عملیات اطلاعاتی با آمریکا در سوریه است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار