بازدید 2548

امکان جذب دانشجویان بورسیه از دانشگاه آزاد

کد خبر: ۸۶۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵ 01 January 2019

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: سازمان پدافند غیرعامل از دانشگاه آزاد اسلامی، در بعضی از مقاطع تکمیلی پیشنهادهایی برای جذب دانشجو به‌صورت بورس تحصیلی دارد.

به گزارش آنا، سردار غلامرضا جلالی با اشاره به ارتباط علمی و تحقیقاتی پنج دانشگاه تحت نظر نیروهای مسلح با سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: طرح‌های مطالعاتی و پایلوت سازمان پدافند غیرعامل کشور توسط دانشگاه‌های تحت نظر وزارت دفاع و با ابلاغ درون سیستمی انجام می‌شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به دیدگاه وزارت علوم مبنی بر عدم توسعه رشته‌ها اظهار کرد: سازمان پدافند غیرعامل مخالف با سیاست‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و معتقد است امروز توسعه رشته‌ها در حوزه‌های استراتژیک و بین‌رشته‌ای باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

سردار جلالی با اشاره به رویکردهای دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: سازمان پدافند غیرعامل آمادگی تأسیس رشته‌های مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی را در واحد تهران‌شمال داشته و در بعضی از مقاطع تکمیلی پیشنهادهایی برای جذب دانشجو به‌صورت بورس تحصیلی دارد.

سردار جلالی با ذکر قابلیت‌های منحصر به‌فرد دانشگاه آزاد اسلامی افزود: اکنون در حوزه شیمی، بیولوژی، نفت و سایبری نیازمند ایجاد مقاطع تکمیلی و تربیت نیروی متخصص هستیم و با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی می‌توان به‌شکل مشترک این رشته‌ها را راه‌اندازی کرد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پایان تصریح کرد: برای پنج صنعت مهم کشور که با سامانه‌های کنترل صنعتی سایبری کار می‌کنند نیاز به تأسیس رشته طراحی مدیریت اجرایی اسکادا دیده می‌شود که برای حوزه‌های هسته‌ای، برق، نفت و گاز ضروری است، می‌توان یک رشته مشترک برای همه حوزه‌ها تعریف کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها