بازدید 11368

تجمع دانشجویان علوم و تحقیقات در دومین روز متوالی/ انسداد مسيرها با زنجيره انسانى

دانشجویان واحد علوم و تحقیقات برای روز دوم در میدان «دانش» این دانشگاه تجمع کردند. تجمعی اعتراضی که به دلیل واکنش روز گذشته مسئولان دانشگاه به نوعی جدی تر شده و انسداد معابر عبوری دانشگاه را به دنبال داشته است.
کد خبر: ۸۶۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ 30 December 2018
دانشجویان واحد علوم و تحقیقات برای روز دوم در میدان «دانش» این دانشگاه تجمع کرده و سپس با شتشکیل زنجیره‌های انسانی، کوشیدند صدای اعتراضشان را رساتر از قبل به گوش مسئولان برسانند.

به گزارش «تابناک»، لحظاتی پیش تعدادی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات در میدان اصلی این دانشگاه تجمع کرده و با نصب بنری، تاکید کردند که «تجمع دانشجویان به هیچ وجه جنبه سیاسی ندارد و ما پیگیر مطالبات صنفی (دانشجویی) خود هستیم».


علاوه بر بنر یاد شده، تصاویر جان باختگان حادثه واژگونی اتوبوس این دانشگاه نیز در محل تجمع نصب شده و به مرور بر شرما دانشجویان معترض افزوده می‌شود. اعتراضی که روز گذشته نیز در ابعاد بزرگ متجلی شده و به سردادن شعارهایی رسیده که بر ضرورت استعفای برخی مسئولان ارشد دانشگاه آزاد تاکید داشتند.
 
به مرور و در پی افزایش شمار معترضان و در شرایطی که خبر می‌رسید برخی دانشجویان از دانشگاه های دیگر برای حضور در این تجمع روانه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد شده و با ممانعت حراست این دانشگاه، نتوانسته‌اند به جمع معترضان بپیوندند، جمعی از تجمع کنندگان با مسدودکردن مسیرهای رفت و برگشت، مانع از تردد اتوبوس های دانشگاه و دیگر خودروها شدند.
 
این در حالی است که گزارش های رسیده از تجمع نیروهای پلیس در بیرون این دانشگاه خبر می‌دهند و پیش بینی ها حکایت از شکل گیری تجمعی در ابعاد تجمع روز گذشته در این دانشگاه دارد. تجمعی که با شکل گیری زنجیره های انسانی توسط دانشجویان معترض، ظاهرا متفاوتی با تجمع روز گذشته یافته است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
اتوبوس هاتون که نو شد دیگر چه مرگتون است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
مرگ بر امثال تو که هنوز فرق خوب وبد رو نمیدونی
احمد احمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
خااااک ......!
وقتی شنیدم یکی از مسولین دانشگاه در سخنرانی خود گفت حق با مشتری است تازه متوجه شدم دانشگاه دست چه کسانی افتاده
اگر دانشگاه دولت بود اینطور خبر رسانی میکردید ؟؟؟؟؟؟؟؟
به امید پیروزی!
ولایتی ولایتی ............
شایداعتراض صنفی این دانشجویان سبب شود که مسول38شغله بدلیل عدم فرصت لازم جهت رسیدگی به امور دانشگاه استعفادهد
با نام خدا .

با سلام .

بیچاره ها دانشجویان هم پول میدهند و هم کشته میشوند ........حدالاقل یک عذر خواهی باید انجام میشد .
دکتر ولایتی کجا هستند درگیر شغل شماره 25 از 37 شغل هستند یا در گیر مسایل سوریه و یمن و سودان و لبنان؟
حضور مشتریان خشمگین در میدان دانش
جالبه که ولایتی - طهرانچی و سایر دوستان و بستگان پیگیر کارهای روزمره خودشان (نون خشک و لنگ)هستند و اصلا جوانان مردم براشون مهم نیستد . زنده باد نون خشک و لنگ ...
نیرو های پلیس ؟
من می دونم کار امریکا و اسرائیل هست . زیر چرخ اتوبوس میخ گذاشته بودند. مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل ....
اصلا جنبه سیاسی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
اصلا ندارد
!!!
وقتی می گویند ولایتی استعفا یعنی خود سیاسی کاری
چون اول باید بگویند ریاست دانشگاه باید استعفا بدهد
وفتی این بی کفایتها به دانشگاه آمدند و همه چیز را به هم ریختند، اعتراضی نشد. وقتی اساتید را اخراج کردند اعتراضی نشد. وفتی با تعدادی استادیار تازه کار دوره های دکتری را اداره کردند باز هم اعتزاض نشد. دیگر کاری نمی شه کرد.
در گزارش حادثه اولین مقصر راننده اتوبوس است که چرا فوت کرده است دومین مقصر دانشجویان که اگر یقین داشتند که اتوبوس فرسوده است چرا سوار شدند سومین مقصر جاده است که چرا خودش شیب خودش کاهش نداده است چهارمین مقصر تابلو اعلائم که چرا در کنار جاده خودشان نصب و ثابت نمانده اند پنجم مقصر تپه محل احداث دانشگاه که چرا در این مدت زمان فرسایش پیدا نکرده است و ارتفاع کم نکرده است ششم مقصر قرارداد پیمانکار که چرا آژیر هشدار پخش نکرده است هفتم مقصر مردم که چرا به همدیگر اطلاع داده اند . در پایان از خدمات مسئولین خدوم محترم کمال تشکر و قدردانی را داریم . والسلام
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی