بازدید 3475

تولید کلیدی‌ترین دستگاه‌های سیستم‌های صنعتی

کد خبر: ۸۶۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ 29 December 2018

شرکت تنام سپاهان با تجربه چندین ساله و کادری مجرب و متخصص پس از سال ها تحقیق و بررسی، پیشرفته ترین برج خنک کننده خود را مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا با بهترین و مرغوبترین کیفیت و  مقرون به صرفه ترین  قیمت نسبت به محصولات مشابه  به بازار عرضه می‌کند.

این برج خنک کننده از نظر طراحی نسبت به برج های مشابه خود از لحاظ ابعادی با تناژ یکسان بصورت چهارگوش بوده و دارای راندمان بهتر و تبخیر کمتر نسبت به برج های خنک کننده جریان متقاطع است.

در برج خنک کننده فایبر گلاس جریان مخالف سیال ورودی که از طریق مبدل‌های صنعتی یا کندانسورهای چیلرهای جذبی و چیلرهای تراکمی آب خنک گرم شده است توسط لوله‌های ورودی وارد نازل گردیده و بر روی سطوح تبخیر پاشیده می‌شود.جریان هوا توسط فن تحت تاثیر الکتروموتور برج خنک کننده  از لوورهای دستگاه وارد برج خنک کننده شده و پس از عبور از بین سطوح تبخیر، عامل تبخیر سطحی و باعث خنک شدن قطرات آب حاصل می‌شود.

در برج خنک کننده جریان مخالف بدلیل آنکه آب و هوا موازی و خلاف یکدیگر حرکت می‌کنند به برج های خنک کننده جریان مخالف معروف هستند، همچنین شرکت تنام سپاهان تولید کننده انواع پکینگ‌های نت اسپلش و پکینگ رندوم اسپلش است.

این نوع پکینگ‌ها به دلیل ساختار و شکل هندسی قابلیت استفاده در برج‌های خنک کننده جریان مخالف و  برج‌های خنک کننده جریان متقاطع دارای بیشترین کاربرد در صنایع مختلف است.

برج‌های خنک کننده یکی از کلیدی ترین دستگاه‌های سیستم‌های صنعتی است، که می‌توانند در صنایعی مانند نیروگاه‌ها، صنایع شیمیایی، کارخانه‌های فولادی و بسیاری از شرکت‌های تولیدی که خنک سازی فرآیند ضروری است بکار برده شوند.

برج‌های خنک کننده همچنین می‌توانند برای خنک سازی سیال کندانسورهای چیلرهای جذبی و چیلرهای تراکمی ساختمان‌های تجاری بزرگ مانند فرودگاه‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها و هتل‌هاو ...  استفاده شوند.

قطعات داخلی دستگاه شامل پکینگ، قطره گیر، لوور، فن، الکتروموتور و گیربکس و قطعات آپشن به علت بار مالی و قیمت بر اساس نوع پروژه و درخواست کارفرما قابلیت تغییر را دارد.

پکینگ یا هسته خنک کننده برای جلوگیری از ریزش سریع آب در فضای داخل برج و ایجاد سطح تبادل حرارت بین آب و هوا بکار می‌رود. پکینگ می‌تواند سطح تبادل حرارتی را افزایش بدهد.

هدف برج خنک کننده این است که بین آب و هوا بیشترین و طولانی ترین تماس ممکن را برقرار کند. به همین دلیل باید از یک سطح انتقال گرمای مطلوب استفاده شود. وظیفه ایجاد این سطح بر عهده پکینگ است. وجود پکینگ مناسب راندمان یک برج خنک کننده را به صورت چشمگیر افزایش می دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار