بازدید 12524
علی کریمی، دایی و مهدوی کیا باید تا قهرمانی کنار تیم ملی باشند

پیام آشتی علنی کی روش برای علی کریمی

آقایان علی پروین، امیر قلعه نویی، جواد نکونام و مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، کریم باقری، علی دایی و فرهاد مجیدی افرادی هستند که باید در کنار تیم ملی باشند و ثابت کنیم همه در کنار هم هستیم.
کد خبر: ۸۶۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 26 December 2018

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی پس از انتخاب فهرست نهایی تیم ملی در اولین تمرین ملی پوشان در این باره با خبرنگاران صحبت کرد و در این مصاحبه رسما به سوی برخی مخالفانش دست دوستی بلند کرد که مهمترین آنها علی کریمی است.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرتغالی تیم ملی در این مصاحبه از علی پروین ، قلعه نویی، علی دایی، کریم باقری، فرهاد مجیدی و نکونام هم اسم برده است. گزیده صحبت هایش را بخوانید.

«ببینید ما به خوبی می‌دانیم و توقعی نداریم که تصمیماتی کمک کننده به سمت ما بیاید و برای ما گرفته شود. هم‌چنین اتفاقی برای ما به خصوص از سمت داوران اتفاق نخواهد افتاد و فقط به دنبال این هستیم تا منصفانه برخورد کنند. مهم‌تر این است که می‌دانیم خودمان باید بر روی کار و هدفمان تمرکز کنیم و به این واسطه به موفقیت خواهیم رسید. حالا زمانی است که ما باید به فکر خودمان باشیم و هیچ بهانه و توضیحی قبول نیست و قدم رو به عقب نخواهیم گذاشت. البته توقع ما این است که متحد باشیم و در همه حال فدراسیون کنار ما باشد. باید با تمام سلاحی که داریم در امارات حضور پیدا کنیم. ما احتیاج داریم که بزرگترین بازیکنان تاریخ ایران در امارات کنار ایران باشند. علی دایی، مهدی مهدوی کیا و علی کریمی باید کنار ما حضور داشته باشند. ای اف سی باید ببینید که این بزرگان کنار تیم ملی هستند. نایب رییس ای اف سی باید به صورت تمام وقت و با تمرکز کامل راجع به همه مسائلی که خارج از زمین است کنار ما باشد. هیچ راهی برای نادیده گرفتن نایب رییسی آقای کفاشیان وجود ندارد.»

برای سه هفته پرچم سفید صلح در دست بگیرید
مخصوصا درخواست عاجزانه بنده این است آقایون برای سه هفته تمامی صحبت‌ها و تمام حرف‌های را کنار بگذاریم و همراه تیم ملی باشیم. آیا اینقدر سخت است که به مدت سه هفته پرچم سفید صلح را در دست بگیریم و دست از تمام صحبت‌ها و تهمت‌ها برداریم. البته ما هوشیارانه می‌دانیم که چه افرادی می‌خواستند به منافع تیم ملی لطمه بزنند و قصد ایجاد دو دستگی داشتند. یکی از همکاران شما آقای مقصودی جز افرادی بود که با دروغ می‌خواست آرامش تیم ملی را بر هم بزند و چه مشکلات بزرگی ایجاد کردند.

آقایان علی پروین، امیر قلعه نویی، جواد نکونام و مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، کریم باقری، علی دایی و فرهاد مجیدی افرادی هستند که باید در کنار تیم ملی باشند و ثابت کنیم همه در کنار هم هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار