بازدید 9064

دهقان: نماینده سراوان شأن مجلس را پایین آورد

کد خبر: ۸۶۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 22 December 2018

نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه نباید ماجرای نماینده سراوان به حساب کل مجلس گذاشته شود، گفت: باید با هرکس متناسب با خطایی که انجام داده است، برخورد شود.

به گزارش مهر، محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس با بیان اینکه تصور افکار عمومی این است که شأن و جایگاه مجلس کاهش یافته است، گفت: هیئت رئیسه مجلس با هدف کمک به دولت، تعامل نزدیکی با قوه مجریه دارد که این امر موجب شده است که مجلس شعبه ای از دولت تلقی شود و این امر به جایگاه مجلس ضربه زده است.

وی ادامه داد: این طرز تفکر بر روی کارکنان دولت نیز تاثیر گذاشته است. ریاست مجلس باید تدبیری بیاندیشد که مجلس به عنوان شعبه ای از دولت تلقی نشود.

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی اظهارداشت: اینکه آقای درازهی با هماهنگی قبلی به سازمان گمرگ رفته اند یا بدون هماهنگی به آن سازمان مراجعه کرده اند باید بررسی شود، ولی در هر صورت شأن هرشخصی باید ابتدا توسط خود شخص حفظ شود.

وی اظهارداشت: برخورد نماینده مجلس با کارمند عادی جلوی در سازمان به هیچ وجه در شأن ملت ایران و نمایندگان ملت نیست و عدم احترام به نماینده مجلس توسط نگهبان توجیهی برای به کاربردن کلمات قبیح توسط نماینده نمی‌شود. آقای درازهی نباید در برابر منع ورود وی به داخل سازمان از خود ناشکیبایی نشان می‌داد و کلماتی به کار می‌برد که شأن مجلس و شأن خود را پایین بیاورد.

دهقان افزود: انتظار داریم با توجه به اینکه همه مسئولان و مردم در برابر قانون یکسان هستند، هرکس خطایی انجام داده است با وی برخورد شود.

وی تصریح کرد: در این ماجرا هر فردی که خطایی انجام داده است، باید متناسب با خطای صورت گرفته با وی برخورد شود، چه مسئولی که نگهبان خود را توجیه نکرده و از ورود نماینده مردم به داخل سازمان جلوگیری کرده و چه نماینده ای که مطابق شأن ملت و موکلان خود عمل نکرده و شأن مجلس را پایین آورده است.

نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس با بیان اینکه نباید این موضوع به حساب کل مجلس گذاشته شود، گفت: باید با هرکس متناسب با خطایی که انجام داده است، برخورد شود و نتیجه آن به ملت اعلام گردد.

دهقان گفت: این موضوع را از منظر دیگری هم باید نگاه کرد و آن این است که نمایندگان و مسئولان کشور تا زمانی مورد احترام ملت هستند که احترام خود راحفظ کنند و در این کشور هیچ مقامی نمی تواند به اصطلاح پا را از گلیم خود فراتر بگذارد والا با برخورد مردم عادی مواجه می شود و این نشان می‌دهد در نظام جمهوری اسلامی همچنان مردمی بودن و تواضع در برابر مردم اصلی غیر قابل تغییر است و عبور از این اصل هزینه بالایی دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۲
اتفاقا به نظرم شان مجلس را نشون داد
تابناک محترم ویل کن دیگه مسایل مهمتر ی پیدا کن
آیا ثابت شده که مقصر نماینده بوده
هر چی می گذره آدم به عظمت و عمق جیب های شما بیشتر پی میبره. با حرف های اینچنینی هم دیگه کسی گول نمی خوره عزیز جان
آقا چه نگاه بالا به پایینی به ملت دارید. اون کارمند یکی از همین ملته. یعنی چی یه کارمند عادی. جوری میگن مثل اینکه نجسه. نخیر شما هر جا میرید باید به قانون احترام بزارید.
کارمند عادی !!! این یعنی همان نگرشی که به شما اجازه می دهد خود را بلاتر از مردم بدانید . نمایندگان با رای همین افراد عادی ! برای خدمتگزاری به مجلس رفته اند .
یکی به در می زد یکی به دیوار یاد بگیرید که هیچ کس بالاتر از قانون نیست . متاسفانه مسئولین خودشان را بدلیل داشتن پست جدا از قانون و مردم می دانند که نتیجه اش می شود همین نمونه اتفاق ها
وقتی یک نماینده به خودش اجازه میده که از رای ملت سوءاستفاده کنه و دلالی ترخیص خودرو کنه !!!! خاک بر سر ما ملت که این دلالان را نماینده خودمون در مجلس فرستادیم.!!!!!!!!!
درسته. نباید ماجرای نماینده سراوان به حساب کل مجلس گذاشته بشه ولی چون مجلس از اون آدم دفاع متعصبانه (به خاطر همکاری) میکنه، پس حق ملت هست که اون ماجرا رو به حساب کل مجلس بذارن
ایشان میگوید چرا آن نگهبان توجیه نبوده جهت ورود نماینده و مانع آن شده!!!!!!!!!!! چرا نمیفهمید که قانون گذار هستین و همه در برابر قانون برابر هستیم.. چرا نمیفهمی؟
سلام آقای دهقان عزیز . یکی به میخ میزنی و یکی به نعل. شاءن چی؟ یه خورده از سیاست مداران کشورهایی مثل سوئد و دانمارک و فنلاند و... یاد بگیرید. رییس جمهور کشورشون تو یه همایش چون صندلی نبوده میشینه روی زمین . وزیر خارجه شون تنها میره خرید . نخست وزیراشون از مترو به تنهایی استفاده میکنند.
آقای نماینده محترم آنقدر دنبال منزلت خودتون نباشید. اصرار بیجای خودتات بر حفظ منزلتتان شمارو به اینجا کشانده.
درضمن طبق مصوبه خودتون توهین به کارمند از طرف ارباب رجوع حکمش چیه؟
یا مرگ خوبه واسه همسایه؟
تنها این فرد نیست برخی دیگر هم با بد اخلاقی هاااو از بالا نگاه کردنها همین شان را برای مجلس رقم میزنند
نماینده میاد توی یک ارگان دولتی جواب سلام را هم نمیده و سرش را تکون میده
اینهاااا اکابر ادب را هم ندارند چه برسه به تخصص و ....
متاسفانه نمایندگاان مردم در مجلس بعضا گونه هایی هستند واقعاااااااااا دیده نشده که خب دیگه شغلشون شده نمایندگی ...... و اینکه گویی از سیاره دیگه ای امدند و از بااااااااااااالا یالا ها به مردم درمانده و شریف و با غیرت نگاه میکنندددددددد
بهترین ومظلوم ترین مردم را داریمممممممممممممممممممممممممممممممم اماا نمایندگانی داااریم که ...........
مجلسی که نماینده اشت آن آقا باشه نبودنش خیر و برکتی بسیار دارد تا بودن همراه با کارهای بچگانه و ایجاد و تصویب قوانین بدرد نخور .
خیلی جالبه با پر روییی همچنان انتظار دارند کارمند حراست اجازه ورود می داد!!1
درود
صحبت های این نماینده محترم منطقی و مستدل هست. نماینده سراوان باید رسماً بابت رفتار خارج از عرف خود که منجر به مشکلات بعدی شد از مردم عذرخواهی کند. اهل تسنن و بویژه مردم شریف سراوان جزیی از این مملکت و برادران و خواهران ما هستند. آقای درازهی ثابت کردند در شان نمایندگی سراوان نیستند و با عوام فریبی و سرپوش بر اشتباه خود به آن خطه توهین کردند.
حالا این یکی لو رفته بقیه چی؟
نماینده سراوان رو باید از مجلس اخراج کنن
چی مجلس رو؟!!!
مجلس شان و منزلتش را زمانی از دست داد که از حقوق مردم دفاع نکرد و مصلحت اندیشی رو بر حقوق مردم ترجیح داد.فیلم غیر علنی مجلس گویایی خیلی چیزها بود.حال میدانیم که چرا برای نماینده شدن دست و پاها میشکند کرور کرو هزینه میشود که به ملت خدمت کنند!!
متاسفم برای نماینده سراوان
حرفتان را تصحیح میکنم
شان این مجلس پایین بود
این حادثه موجب عیان شدن این حقیقت شد
وبدتر ازایشون دفاع جانانه لابیجانی از این نماینده خوش اخلاق
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر