بازدید 7035
۶

انتقاد از دکورهای لاکچری در برنامه‌های تلویزونی

کد خبر: ۸۶۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 16 December 2018

علاوه بر اسراف آب و برق در کشور و درخواست مکرر مسئولین مبنی بر صرفه جویی مردم در این خصوص به نظر می‌رسد باید به دنبال اسراف بیت المال در جای دیگری نیز باشیم.

به نوشته روزنامه جمهوری اسلامی، اخیراً برنامه‌ای با نام (تب تاب) از رسانه ملی پخش میشود که مجری و مهمان آن در یک دکور عظیم در حالی که تاب می‌خورند!! با مردم گفتگو می‌کنند. به نظر می‌رسد هزینه‌های سنگین دکورسازی در صدا و سیما در کنار سایر اسراف‌های در این سازمان که با بودجه میلیاردی بیت‌المال اداره می‌شود از نظر سازمانهای نظارتی دور مانده است و مسئولین این سازمان هم احساس می‌کنند با دکورهای عجیب و غریب و استفاده از انواع و اقسام مجریان، در حال مبارزه با ماهواره هستند!!!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۶
احسنت.
و به این اسراف ها اضافه شود دستمزد نجومی عوامل از جمله مجری ها. خوبه که مجری خندوانه خودش اعتراف کرد که برای هر برنامه پنج میلیون دستمزد میگیره؟ چه خبره آخه؟ برلی کدوم کار مهم این همه میگیره؟ صدا و سیما که اینهمه شفاف سازی میکنه و همش تصویر فیش های حقوقی نجومی رو نشون میداد و مثلا مدتی پیش رشیدپور در حالا خورشید با اون حالت عصبانی از حقوق هفده میلیونی یک نماینده حرف میزد چرا در مورد خودشون شفاف سازی نمی کنن؟ شفاف سازی کنن و دستمزد های نجومی برنامه های مختلف رو اعلام کنن. مخصوصا دستمزد مجری های به اصطلاح سلبریتی رو. در کشور اسلامی آخه مگه میشه عده ای نتونن یه کیلو گوشت بخرن یا میوه بخرن ولی در صدا و سیماش این همه دستمزد نجومی داده بشه به مجری ها. آخه مجری خندوانه که در طول برنامه فقط داد میکشه (بریم و بیایم ) چرا باید برای هر برنامه پنج میلیون بگیره و اونوقت یه بازنشسته که یه خانواده رو میچرخونه و چون بزرگ خانواده هست همش باید فامیلاشو دعوت کنه خونه، دو میلیون بگیره؟؟؟ یا چرا باید برای دکور یه برنامه این همه هزینه بشه؟ لطفا تابناک پیگیری کن هزینه عوامل و دکور ها رو کم کنن
دقیقا به موضوع جالبی اشاره داشتید. خیلی از این دکورها بی محتوا و سلیقه ای است. وقتی کسی به خاطر محتوایی تلویزیون نمی بینه بهتره با صرفه جویی در ظواهر هم به خودشون کمک کنند و هم به ما.
گل گفتی و این در حالیه که شبکه های ماهواره ای بدون صرف هزینه های کلان رقیب جدی رسانه ملی شدن هالیودبا استفاده ازاستودیوهای مجازی یا اصطلاحا پرده آبی فیلمهای پرفروش میسازه و میلیونها نفر رو مجذوب میکنه برنامه هایی که مبتنی بر پرحرفی و میهمانهای تکراریه توی پارک ملت هم ساخته بشه فرقی نمیکنه
مشکلش چی هست؟ فقط بلدین انتقاد کنید
پاسخ ها
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
انتقاد یعنی نقد کردن. نقد کردن هنره. هنر و علم. شما چون این هنر و دانش رو ندارین مشکلی نمی بینین
چرا از برنامه های مثلا آموزش آشپزی به بهانه تبلیغ انواع ظرف و قابلمه نمیگید؟
طرف یه مرغ نصفه یا نیم کیلو گوشت رو که شاید غذای یک هفته یه خانواده باشه میاد تو تلویزیون با آب و تاب به عنوان یک وعده می پزه که هیچ هنری هم تو برنامه اش دیده نمیشه. واقعا جای تاسف داره.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی