بازدید 6446
سوژه

مدیر بدون حکم، چگونه پشت میز مدیرعاملی پرسپولیس نشست؟

تاخیر عجیب وزیر ورزش در تعیین جانشین مدیرعامل بازنشسته بسیار عجیب است. گرشاسبی بسیار علاقمند است که عرب را جای خود بنشاند چراکه با حضور او، می تواند همچنان به عنوان مدیریت در سایه پرسپولیس را در اختیار داشته باشد!
کد خبر: ۸۵۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 10 December 2018

در حالی که مدیرعامل بازنشسته باشگاه پرسپولیس طبق وظیفه قانونی اش اداره باشگاه را ترک کرده است و این باشگاه منتظر معرفی مدیر جدید از سوی وزیر ورزش است ، از صبح امروز رفیق نزدیک او به نام «عرب» در دفتر مدیریت باشگاه حاضر شد تا به صورت غیررسمی جانشین مدیرعامل بازنشسته این باشگاه شود.

به گزارش تابناک ورزشی، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل بازنشسته باشگاه دیروز به اصفهان رفته بود تا برای بازی با سپاهان در کنار سرخپوشان باشد اما امروز در محل کارش حاضر نشد و به باشگاه پرسپولیس نرفت. او در پی گرفتن مجوز لازم برای ماندن در این پست دولتی است که تلاش هایش تا امروز بی ثمر بوده اما تاخیر عجیب وزیر ورزش در تعیین جانشین وی بسیار عجیب است. گرشاسبی بسیار علاقمند است که عرب را جای خود بنشاند چراکه با حضور او، می تواند همچنان به عنوان مدیریت در سایه پرسپولیس را در اختیار داشته باشد!

مدیر بدون حکم، چگونه پشت میز مدیرعاملی پرسپولیس نشست؟

گرشاسبی به دلیل منع به کارگیری بازنشستگان دیگر حق ندارد در باشگاه پرسپولیس حاضر شود و این در حالی است که از ایرج عرب از معاونین وی در باشگاه پرسپولیس به عنوان جایگزین گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس نام برده می‌شود.

عرب از صبح امروز در دفتر مدیریت باشگاه پرسپولیس حاضر شد و در کمال تعجب پشت میز گرشاسبی نشست تا به صورت غیررسمی به عنوان سرپرست این باشگاه فعالیت خود را آغاز کند. از طرف دیگر هنوز ابلاغیه‌ای مبنی بر سرپرستی او در باشگاه پرسپولیس رسانه‌ای نشده اما به نظر می‌رسد رسانه ها بسیار علاقمندند تا این ابلاغ به صورت رسمی سریع تر اعلام شود. عرب با حضور در دفتر مدیریت باشگاه پرسپولیس مشغول رسیدگی به امور این باشگاه است و شایعه شده او تا نیم فصل در این سمت باقی بماند.

مدیر بدون حکم، پشت میز مدیرعاملی پرسپولیس نشست!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل