بازدید 11832
۹

اوباشی كه مردم را آتش مي زد، بازداشت شد

کد خبر: ۸۵۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 06 December 2018

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری فردی خبر داد که در پارک‌ها و فضاهای سبز شهر تهران اقدام به آتش زدن افراد کرده بود.

به گزارش ایلنا، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: با انتشار تصویر شخصی جوان در فضای مجازی که جهت خوشگذرانی اقدام به آتش زدن برخی افراد در پارک‌ها و فضاهای سبز شهر تهران کرده بود، به دستور رئیس پلیس تهران بزرگ تیم ویژه‌ای در پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ جهت شناسایی و دستگیری این شخص تشکیل شد.

همزمان با آغاز تحقیقات جهت شناسایی این شخص، تعداد زیادی از شهروندان از طریق پیام‌گذاری در شبکه‌های مختلف مجازی و همچنین تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، ضمن ابراز تاسف از انجام دادن چنین اقداماتی اطلاعاتی را در خصوص هویت و محل‌های تردد این شخص در اختیار پلیس قرار دادند.

با بهره‌گیری از این اطلاعات و دیگر اقدامات پلیسی، نهایتا یکی از مجرمین سابقه‌دار در زمینه شرارت و ... در جنوب تهران به نام مهدی. ع معروف به مهدی پیتی ( piti ) شناسایی و بامداد روز جاری (پنجشنبه مورخه ۱۵ آذرماه ۱۳۹۷ ) دستگیر و جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اخبار تکمیلی به همراه تصویر متهم و همچنین ارتکاب سایر جرائم توسط متهم، متعاقبا اعلام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۹
حالا خودشو آتیش بزنن ببینه خنده داره یا نه
جرم ایشون محاربه هست و اگر اعدام نشه ظلم بزرگی به افکار عمومی شده. ایشون نه تنها هیچ فرقی با تروریست های داعشی و طالبانی نداره بلکه قساوتش از اونا خیلی بیشتره. اونها برای تفریح جنایت انجام نمیدن و هدف دارن حد اقل
خودش رو هم اینجور آتیش بزنید.
اگر سابقه دار است که می بایست به اشد مجازات به علت اذیت و آزار و برهم زننده نظم و امنیت عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم محکوم شود .
فقط و فقط اعدام این خوب جواب می ده تو ایران
این رو باید آتشش زد نه اعدام . اگر این کار حکم سنگینی نداشته باشد بقیه اوباش هم برای معروف شدن دست به چنین کارهائی خواهند زد.
باید همچین فردی را همانطور که خودش عمل میکرد آتش زد
طوری شدید برخورد کنید تا قبح کار مانند اسید پاشی ریخته نشود و باب شود
تصویر و نام این جنایتکار را چرا نشان نمی دهید تا همه این حیوان ادم نما را بهتر بشناسند .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار