بازدید 3021

سقف پذیرش امریه خدمت دانش آموختگان صدا و سیما برداشته شد

کد خبر: ۸۵۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ 03 December 2018

سرتیپی از برداشته شدن همه محدودیت‌ها در پذیرش امریه سربازی دانش آموختگان این دانشگاه تا اول اسفند ۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمود سرتیپی مدیرکل منابع انسانی سازمان صدا و سیما در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه صدا و سیما افزود: بر اساس تفاهم نامه سازمان صدا و سیما و ستاد کل نیروهای مسلح، ظرفیت پذیرش امریه خدمت سربازی در سازمان صدا و سیما به طوری قابل توجه افزایش پیدا کرده است. بر همین اساس به تمام درخواست‌های دانشگاه صدا و سیما با موضوع امریه‌های دانشجویی که تا پیش از یکم اسفند سال جاری اعلام شود پاسخ مثبت داده خواهد شد.

وی که در حاشیه جلسه با ریاست و معاونین محترم دانشگاه صدا و سیما سخن می‌گفت، تصریح کرد: صدور امریه خدمت برای دانشجویان دانشگاه تا زمانی که رسانه ملی در مشاغل سازمانی خود، نیاز به نیروی انسانی داشته باشد، ادامه خواهد داشت و این امریه تنها به رشته‌های فنی محدود نشده و تمام رشته‌های تحصیلی دانشگاه صدا و سیما را شامل خواهد شد.

سرتیپی با اظهار خرسندی از جذب فارغ التحصیلان دانشگاه صدا و سیما در سازمان گفت: طی 2 سال گذشته و با مصوبه شورای عالی منابع انسانی بحث کمیته‌های تخصصی نه تنها جدی گرفته شد بلکه به نوعی به ابزار سنجش کیفیت مهارت و معیار تشخیص سطح علمی افراد تبدیل شده است.

مدیرکل منابع انسانی سازمان صدا و سیما ادامه داد: خوشبختانه دانش آموختگان دانشگاه صدا و سیما نسبت به دیگر دانشگاه‌ها، توانسته اند بالاترین درصد و تعداد قبولی را از این کمیته‌های تخصصی داشته باشند. این امر نشان از سطح بالای دانش و مهارت دانشجویان و بالطبع ممتاز بودن جایگاه علمی دانشگاه صدا و سیما دارد.

سرتیپی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر مشکل جذب برخی دانشجویان به واسطه بیشتر شدن سنوات و ترم های تحصیلی گفت: سعی ما بر این است که مشکل جذب دانشجویانی که با افزایش سنوات و ترم مواجه می شوند را حتی المقدور مرتفع کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تعامل دوسویه بین دانشگاه صدا و سیما و حوزه منابع انسانی سازمان، شاهد اتفاقات خوبی در زمینه تربیت، آموزش و جذب نیروهای موثر و مورد نیاز سازمان باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر