بازدید 3316

حشد الشعبی در قلب مردم عراق جای دارد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس می گوید:آمریکا و آل سعود این بغض را از حشدالشعبی دارند و طبیعی است که در پی انحلال و جلوگیری از ادامه فعالیت ها آن باشند تا در مراحل بعد بتوانند از این طریق بر عراق مسلط شوند.
کد خبر: ۸۵۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 01 December 2018

محمدعلی پورمختار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن اشاره به درخواست آمریکا از بغداد برای انحلال حشدالشعبی گفت:مردم را نمی توان از عرصه دفاع از کشورشان منع کرد در هر کشوری این موضوع به عنوان یک اصل و رویه وجود دارد،در عراق و همچنین سوریه هم برای دفاع از کشور نیروهای مردم را تشکیل دادند و تحت عنوان حشدالشعبی در عراق نام گرفت و تبدیل شد به جریان بزرگی که با داعش مبارزه جدی کرده و آنها را از کشورشان بیرون راندند.

وی افزود:آمریکا خودش پرورش دهنده داعش است و در واقع شکست واقعی را آمریکا خورده است ،البته جریان تکفیری و سلفی که در عربستان ریشه دارد، حامی داعش است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا و جریان تکفیری عملاً شکست خورده هستند،تاکید کرد: آمریکا و آل سعود این بغض را از حشدالشعبی دارند و طبیعی است که در پی انحلال و جلوگیری از ادامه فعالیت ها آن باشند تا در مراحل بعد بتوانند از این طریق بر عراق مسلط شوند.

دولت عراق زیر بار انحلال حشد الشعبی در مقابل لغو تحریم‌های آمریکا نخواهد رفت

عضوکمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با بیان اینکه دولت عراق زیر بار انحلال حشد الشعبی در مقابل لغو تحریم‌های آمریکا نخواهد رفت،ادامه داد: حشدالشعبی در دل مردم عراق جا دارد،اعتقاد دارم این نیروی قوی مردمی است که ضامن امنیت کشورش بشمار می رود و باعث تقویت منطقه است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه ارتباطات کشورهای مختلف منطقه الان به نحوی است که اگر ناامنی ایجاد شود،این ناامنی در سایر کشورها نیز گسترش پیدا خواهد کرد،تصریح کرد: وجود حشدالشعبی برای عراق یک نعمت است و از آن باید پاسداری کنند،آمریکا هم ۴۰ سال است ایران را تحریم کرده است هیچ غلطی نتوانسته بکند؛عراقی ها هم مردمی شجاع ومومن هستند و خیالشان راحت باشد که آمریکا نسبت به آنها هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل