بازدید 3847

قانون منع بکارگیری بازنشستگان در سازمان امور دانشجویان اجرا شد

کد خبر: ۸۵۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸ 28 November 2018

رئیس سازمان امور دانشجویان از اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان خبر داد و گفت: این قانون تصویب شده از مجلس و ابلاغی از سوی دولت است و قطعاً باید به آن پایبند بود.

به گزارش مهر، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجتبی صدیقی معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان در مراسم انتصاب رئیس حراست این سازمان با اشاره به لزوم تمکین به قانون گفت : لشکریان (رئیس حراست سابق سازمان) مدیر خوب و ارزنده ای بود و ما به ناچار مجبور به خداخافظی از وی شدیم، به هر ترتیب قانون منع بکارگیری بازنشستگان تصویب شده از مجلس و ابلاغی از سوی دولت است، قطعاً باید به آن پایبند بود.

وی گفت: فردی که امروز بعنوان مسئول حراست سازمان معرفی می شود، در زمینه های متعددی در وزارت علوم و دانشگاه ها فعالیت داشته است و به خوبی می تواند در پیشبرد اهداف سازمان همراه و کمک کننده باشد.

رئیس سازمان امور دانشجویان از وسعت خدمات و گستردگی وظایف سازمان دانشجویان گفت و تصریح کرد: مجموعه سازمان دانشجویان وظایف و خدمات گسترده ای را درون خود دارد، باید همه هماهنگ و همراه برای خدمت دهی به مردم عزیز و دانشجویان ارجمند تلاش کنند.

صدیقی گفت: همه کارمندان باید با همراهی مثبت و پیش برنده با هم افزایی، سازمان را به پیش ببرند، چرا که توسعه و بهبود خدمات در گرو نیروی انسانی شایسته رقم می خورد، قطعاً همه واحدهای ما برای تسریع خدمات خود با آقای ناظر مناسبات خوبی خواهند داشت

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار