بازدید 24075
۶

۲ دانشجو در سمنان جان باختند

رئیس پلیس‌راه استان سمنان از مرگ دو دانشجوی دانشگاه سمنان در این شهر خبر داد و گفت: این افراد به علت برخورد شدید با خودروی سواری جان باختند که راننده متخلف متواری ولی تحت تعقیب است.
کد خبر: ۸۵۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ 28 November 2018

رئیس پلیس‌راه استان سمنان از مرگ دو دانشجوی دانشگاه سمنان در این شهر خبر داد و گفت: این افراد به علت برخورد شدید با خودروی سواری جان باختند که راننده متخلف متواری ولی تحت تعقیب است.

به گزارش تابناک، سرهنگ تقی کبیری صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن بیان اینکه دو دانشجوی دانشگاه سمنان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر به دلیل برخورد شدید با خودرو سواری جان باختند، ابراز داشت: این حادثه ساعت ۲۰:۲۰ شب گذشته در کیلومتر یک جاده سمنان-دامغان به وقوع پیوست که مرگ دانشجوی دختر ۲۱ ساله اهل اصفهان و دانشجوی پسر ۲۰ ساله اهل تهران را رقم زد.

وی ضمن بیان اینکه این دو دانشجو برای کنسرت محسن ابراهیم‌زاده خواننده پاپ در این مسیر تردد داشتند، اضافه کرد: علیرغم حضور اورژانس و نیروی انتظامی و انتقال آن‌ها به بیمارستان متاسفانه این دو دانشجو دچار مرگ مغزی شده و تلاش پزشکان برای نجات آن‌ها بی نتیجه ماند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان ضمن بیان اینکه خودرو احتمالا سواری بوده و راننده تحت تعقیب پلیس است، ابراز داشت: طبق نظر کارشناسی پلیس عدم توجه به جلو راننده علت حادثه بوده است.

کبیری اضافه کرد: بارها توصیه‌شده است که از حاشیه راه برای تردد استفاده نشود و مسافران در کناره راه توقف نکنند و انتظار می‌رود شهروندان این موارد را بیشتر رعایت کنند.

منبع: مهر
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
تابناک جون یک ذره بیشتر دقت کن خبر منشوری نزن
مقصر برگذاری کنسرت هست جون جوان مردم رو گرفتید.
دانشجویان بهتر است در شهر خود باشند.
"این افراد به علت برخورد شدید با خودروی سواری جان باختند"
بهتر بود مینوشتید به علت برخورد خودرو سواری با ایشان.
مردم این استان از دانشجوها متنفرند.
انالله واناالیه راجعون
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار