بازدید 5358

اعتراف صهیونیست‌ها به قتل عام پناهجویان لبنانی

کد خبر: ۸۵۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 23 November 2018

رژیم صهیونیستی پس از 35 سال فرار از پذیرش مسؤولیت یک جنایت، بالاخره رسماً اعتراف کرد که کشتی حامل 56 پناهجوی لبنانی در سال 1982 به مقصد قبرس را در نزدیکی ساحل طرابلس در شمال لبنان غرق کرده است؛ جنایتی که در جریان آن 25 نفر قتل عام شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری «عرب 48» به نقل از شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، زیردریایی ارتش تل آویو، کشتی حامل پناهجویان لبنانی در طرابلس را در سال 1982 هدف قرار داده و آن را غرق کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی این حمله را عملیات «درایفوس» نامیده بود و تاکنون از پذیرش مسؤولیت آن سر باز زده و مقام های تل آویو از هرگونه اظهار نظری درباره جزئیات این حادثه خودداری می کردند.

این کشتی، سال 1982 حامل 56 پناهجوی لبنانی غیرنظامی به مقصد قبرس بود که هدف موشک های زیردریایی صهیونیست ها قرار گرفت و 25 نفر آنان جان باختند.

فرمانده این زیردریایی با ادعایی نخ نما، قتل عام پناهجویان را توجیه کرده و گفته بود: گمان کردم، این کشتی حامل انتقال رزمندگان فلسطینی در راه خروج از لبنان بوده است.

به رغم بیش از سه سال تحقیقات در آن زمان، مقام های صهیونیستی تاکنون نپذیرفته بودند که عاملان این جنایت، مجازات شوند بلکه به ادعای آنان، فرمانده زیردریایی بر اساس دستورات عمل کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار