بازدید 6716
۱
گزارش بازی

پرسپولیس2-پیکان1/برانکوبدون‌ملی‌پوش‌باپیکان‌برگشت

تیم پرسپولیس در حالی موفق شد از سد شاگردان مجید جلالی بگذرد که سه بازیکن خود را به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی در اختیار نداشت و برانکو با تیم نصف‌و‌نیمه موفق شد سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.
کد خبر: ۸۵۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ 19 November 2018

پرسپولیس بازی باخته را از پیکان برد و سه امتیاز حساس بازی را گرفت تا با 20 امتیاز از 10 بازی در جدول صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس و پیکان در دیدار معوقه از هفته نهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که شاگردان برانکو بازی باخته در نیمه نخست را با پیروزی ۲ بر یک عوض کردند و سه امتیاز حساس این بازی را به حساب شان واریز کردند.

ترکیب پرسپولیس

رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، آدام همتی(60 سعید حسین‌پور)، امید عالیشاه( 90+3 محمد امین اسدی)، گادوین منشا و علی علیپور( 90+4 احسان علوان زاده)

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب پیکان

وحید شیخ ویسی، حجت حق وردی، سجاد مشکل پور، علی حمودی، آرمان قاسمی، مگنو باتیستا، امیرحسین کریمی، مهدی مومنی، شاهین ثاقبی( 80 - عیسی آل کثیر)، فراز امامعلی( 77-خانزادی)  و محمد قاضی

سرمربی: مجید جلالی

پرسپولیس2-پیکان1/برانکوبدون‌ملی‌پوش‌باپیکان‌برگشت

پرسپولیس بدون تمرین تاکتیکی خاص و در شرایطی که در برگشت مجدد به لیگ برتر چهار‌ بازیکن اصلی خود را از دست داده بود، یک برد جالب توجه را به دست آورد. پیکان نیز که روی دور بدشانسی قرار دارد، در این بازی چهارمین بازی بدون برد خود را پشت سر گذاشت و به اولین تیم تهرانی این فصل تبدیل شد که مقابل برانکو و تیمش شکست خورده است.

با این پیروزی یاران برانکو با ۲۰ امتیاز و دو بازی کمتر به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی در رده چهارم قرار گرفت. پیکان نیز با ۱۶ امتیاز و یک رده سقوط در جایگاه ششم جدول جای گرفت. شاهین ثاقبی در دقیقه ۴۲ برای پیکان و کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۷۵ و علی علیپور در دقیقه ۷۹ برای پرسپولیس گل زدند. تیم پرسپولیس در حالی موفق شد از سد شاگردان مجید جلالی بگذرد که سه بازیکن خود را به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی در اختیار نداشت و برانکو با تیم نصف‌و‌نیمه موفق شد سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد. 

برانکو ایوانکوویچ در هفت تقابلی که با مجید جلالی داشته فقط به دو پیروزی دست یافته و سرمربی کنونی پیکان بزرگترین مانع در لیگ برتر برای او بوده است.

شرح گل

پرسپولیس ۰ پیکان ۱: (دقیقه ۴۲، شاهین ثاقبی) : اشتباه سریالی در دفع توپ ، فرصت را در اختیار شاهین ثاقبی قرار داد تا با ضربه ای زمینی و دور از دستان بوژیدار گل پیکان را به نام خود کند.

پرسپولیس ۱ پیکان ۱ : ( دقیقه ۷۷، کمال کامیابی نیا) : ارسال دیدنی امید عالیشاه برای کمال کامیابی نیا با ضربه سر این بازیکن به گل تساوی سرخپوشان تبدیل شد.

پرسپولیس ۲ پیکان ۱: (دقیقه ۸۰، علی علیپور) : در شرایطی که به نظر می رسد ضربه زاویه بسته علیپور به راحتی در اختیار شیخ ویسی قرار گیرد، اشتباه عجیب این دروازه بان باعث شد تا توپ درون دروازه تیمش قرار گیرد.

 

دقیقه 11: نفوذ بازیکنان پیکان از جناح چپ تیم پرسپولیس را محمد قاضی با یک ضربه بی‌دقت به بیرون زد.

دقیقه 23: اولین کرنر تیم پرسپولیس در این مسابقه را امید عالیشاه روی دروازه پیکان ارسال کرد که توپ در یک رفت و برگشت پشت محوطه جریمه به آدام همتی رسید و ضربه این بازیکن با اختلاف از روی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 33: نفوذ عالیشاه به محوطه جریمه پیکان از جناح راست و ارسال خطرناک این بازیکن بدون دخالت بازیکنان به صورت خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 1+45: شوت از راه دور محمد قاضی با فاصله اندک از کنار دروازه رادوشوویچ به بیرون رفت.

دقیقه 55: بازیکنان پرسپولیس از شلوغی محوطه جریمه پیکان نتوانستند استفاده کنند و ضربه متوالی مهاجمان سرخپوش را پیکانی‌ها دور کردند.

دقیقه 64: پاس در عرض علی علیپور روی خط شش قدم محوطه جریمه پیکان از مقابل امید عالیشاه عبور کرد و مدافعان پیکان توپ را دور کردند.

دقیقه 70: نفوذ و ارسال زیبای سیامک نعمتی از جلوی مهاجمان پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه 83: سانتر زیبای بازیکنان پیکان و ضربه سر ضرب محمد قاضی را رادوشوویچ روی خط دروازه پرسپولیس در اختیار گرفت. محمد قاضی به دلیل اعتراض به داور کارت زرد اول مسابقه را دریافت کرد.

دقیقه 88: شوت فنی کمال کامیابی‌نیا با فاصله اندک از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا باید این همه بی عدالتی باشه و فقط پو ل بیت المال را بدن به پرسپولیس و استقلال پس بقیه تیمها چی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان