بازدید 7926
سوژه

چرا کی‌روش برای دیدن فینال پرسپولیس، به آزادی نرفت؟

کاملا روشن است که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به خاطر لجبازی با برانکو حاضر نشد به ورزشگاه آزادی برود اما آیا پرسپولیس فقط در برانکو خلاصه می شود؟ چرا سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به خاطر بازیکنان ملی پوش پرسپولیس به ورزشگاه نرفت؟
کد خبر: ۸۵۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 12 November 2018

چرا سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در بازی بزرگ ورزشگاه آزادی که چهره های سرشناس زیادی در آن وجود داشتند حاضر نبود؟

به گزارش تابناک ورزشی، کارلوس کی روش دو جام جهانی را با تیم ملی فوتبال ایران تجربه کرده است. او از سرشناس ترین و بهترین مربیانی است که نیمکت ایران به خود دیده است. کی روش افتخارات زیادی در کارنامه دارد. او سابقه دستیاری سر آلکس فرگوسن را دارد و هدایت رئال مادرید را هم برعهده گرفته هر چند که نتایج ناامید کننده ای به دست آورد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران با وجود آنکه بسیار کاربلد و حرفه ای است اما در عین حال لجبار و مغرور هم است. او به ندرت پیش می آید که بازی از لیگ را تماشا کند این درحالی است که ستاره های همین لیگ در جام جهانی درخشیدند و باعث ستایش همگان از تیم کی روش شدند.

چرا کی‌روش برای دیدن فینال پرسپولیس، به آزادی نرفت؟

کی روش معمولا برای بازی های حساس لیگ دستیارهای خود را به ورزشگاه می فرستد اما آیا او باید غائب مهم ترین رقابت باشگاهی در قاره آسیا می شد؟ فینال لیگ قهرمانان آسیا به ندرت در ایران برگزار می شود و در آن چهره های سرشناسی مثل اینفانتینو رئیس فیفا و شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و چندین و چند چهره سرشناس ورزشی و غیر ورزشی در آن حضور داشتند اما سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که حضورش ضروری تر از هر کسی بود در چنین بازی حضور نداشت.

کاملا روشن است که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به خاطر لجبازی با برانکو حاضر نشد به ورزشگاه آزادی برود اما آیا پرسپولیس فقط در برانکو خلاصه می شود؟ چرا سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به خاطر بازیکنان ملی پوش پرسپولیس به ورزشگاه نرفت؟ آیا فدراسیون فوتبال ایران نمی توانست کی روش را وادار به حضور در ورزشگاه آزادی کند؟

آنچه کاملا روشن و مبرهن بود این بود که جای خالی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به شدت در ورزشگاه آزادی و در چنین فضایی که بعد از مدتها به وجود آمد خالی بود و بار دیگر نشان داد که مرد پرتغالی با وجود تجربه و دانش فنی بالایی که دارد در عین حال مغرور و لجباز هم است و به این راحتی دست بردار کینه قدیمی خود با سرمربی پرسپولیس نمی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل