بازدید 3864

آغاز تحقیقات پرونده فوت مشکوک زن 30 ساله

کد خبر: ۸۵۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ 11 November 2018

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری مردی در پرونده فوت مشکوک همسرش خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی ولی پور گودرزی با اشاره به اینکه روز ۱۷ آبان ماه جاری خبر فوت خانم جوانی در محل سکونتش به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض اعلام شد گفت: با حضور ماموران در محل حادثه واقع در خیابان نفت رسیدگی به پرونده در دستور کار آن‌ها قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: با حضور ماموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد خانم جوانی حدودا ۳۰ ساله بر اثر اصابت جسم تیز به ناحیه سینه و صورت فوت کرده است.

با تایید این خبر اولیه، موضوع به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد و کارآگاهان این اداره برای انجام تحقیقات بیشتر در محل حاضر شدند.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران با شاره به انجام تحقیقات میدانی توسط پلیس اظهار کرد: در این تحقیقات مشخص شد متوفی پس از وقوع نزاع و درگیری با همسرش فوت کرده است که در همین راستا تحقیقات از همسر این خانم جوان در دستور کار قرار گرفت اما وی در اظهارات خود مدعی شد که همسرش، شخصا اقدام به خودزنی کرده و او هیچ دخالتی در مرگ وی و یا ارتکاب جنایت نداشته است.

سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی افزود: با هماهنگی با بازپرس شعبه سوم بازپرسی، همسر خانم ۳۰ساله برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در حال حاضر نیز تحقیقات در خصوص این پرونده در مراحل مقدماتی قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم