بازدید 11879
۸

آیا داور چینی برای پرسپولیس پنالتی نگرفت؟

کد خبر: ۸۴۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 03 November 2018

پرسپولیس دقایق آغازین بازی با کاشیما را خیلی خوب شروع کرد. پرسپولیس از همان دقایق آغازین با بازی تهاجمی در اندیشه فتح دروازه کاشیما بود و در یکی از صحنه ها ضربه علی علیپور می رفت که دروازه کاشیما را باز کند اما توپ به یکی از مدافعان کاشیما خورد و به زمین بازی برگشت.

به گزارش تابناک ورزشی، ابتدا تصور می شد توپ به دستان مدافع تیم کاشیما برخورد کرده است و علی علیپور به همین دلیل دستان خود را به علامت برخورد توپ به دست مدافع کاشیما بالا برده بود و از داور خواست که به سود تیم پرسپولیس پنالتی اعلام کند و در ادامه دیگر بازیکنان تیم پرسپولیس هم به تصمیم داور معترض شدند. اما در صحنه آهسته مشخص بود که توپ به صورت مدافع کاشیما خورده و داور چینی به درستی تصمیم گرفته بود.

از سویی فاصله مدافع کاشیما با علی علیپور خیلی کم بود و چه بسا توپ هم به دستان او می خورد داور پنالتی نمی گرفت. هر چند به نظر می رسید در نیمه اول داور در یکی دو صحنه خطای صورت گرفته به روی بازیکنان تیم پرسپولیس را اعلام نکرد و همین سبب اعتراض شاگردان برانکو شده بود.

البته باید به این نکته اشاره کرد در صحنه مشکوک به پنالتی داور چینی کاملا به صحنه نزدیک بود و این نزدیکی سبب شد تصمیم درستی بگیرد. طبیعتا اگر او در این صحنه به سود تیم پرسپولیس اعلام پنالتی می کرد یک اشتباه بزرگ مرتکب می شد. این تصمیم نشان می دهد نزدیکی داور به صحنه می تواند به تصمیمات درست و منطقی کمک کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
فکر کنم داوری با گذشتی هست.















به امید بالا رفتن پرچم ایران
پرسیولیسها بازی بلد نبودند چند بار به دروازه تیم ژاپنی نزدیک شدند هیچی چند توپ در چهار چوب زدند اصلا فقط اعتراض می کردند وفکر می کردند با یک تیم عربی که دارند بازی می کنند اینقدر اینها راباد کردند که نفهمند هیچی بلد نیستند
فرض کن می گرفت و گل می شد باز هم 2-1 می باخت
بازم شروع شد!!!
#پرسپولیس_تنهاست
بنظر شما اگر توپی با اون شدت و در اون فاصله به صورت مدافع برخورد میکرد مدافع میتونست به سرعت بلند شه؟ حداقل چند لحظه گیچ نمیشد؟!!! جای قرمزی یا ثر توپ روی صورت بازیکن دیده نمیشد؟ به حرکت و جهت توپ بعداز برخورد به مدافع نگاه کنید که گر بصورت میخورد در اون جهت و به اون صورت و مستقیم دفع نمیشد....اگر خوب دقت کنید توپ به دست مدافع خورد و باید فریم به فریم ببینید تا متوجه بشویدمنتها خطای دید در یک زاویه بنظر میاد که بصورت خورده....پون دست باز بود و درحالت طبیعی نبود پنالتی بود منتها خطای دید باعث شد داور اشتباه کنه....
فکر کردن مثل ایران هست که داورهای سفارشی وزارت ورزش مثل نقل و نبات براشون پنالتی میگیرن
داور به نفع پرسپولیس بود اگر داور سخت گیری بود یکی دو نفر دیگر نیز اخراج می شدند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل